• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

alla noobs

Status
Not open for further replies.

wlj

retierd
Joined
Jan 7, 2009
Messages
1,201
Reaction score
1
Du Är Noob ! .

haha ne e inte noob :(

aha varför hatar alla wlj? :s

vet fan inte alla hatar mig vissa gillar mig men deavz e inget o bry sig om han suger ändå ^^

För att han myttar hela tiden,
varför kan han bara inte uppföra sig normalt som alla andra?
Vill han känna sig speciell på internet bara för att inte får uppmärksamhet irl? Jag vet inte...

nej, Jag vill ha en rolig stund med andra som kanske vill testa nått roligt på tibia ist för att noob lana otland som du.

Skämtar du vlj? Du måste ju vara helt mentalt efterbliven..

haha vissa tror det men skolan psy har haft runt 40 möten me mig o morsan, farsan tills dom sa nu är han frist ? :O

låt honom bara va? -.-

håller med dig, Men vissa vet inte att om man nt gillar nån ska man inte skriv på dens thread

Nej, det är ganska jobbigt med folk som sitter och ljuger hela tiden?

jag ljuger inte OCH LÄMNA MINA THREAD OM JA VAR ADMIN HÄR HADE DU INTE FUNNITS HÄR...

Majs Mannen :D Får man autograf då :p?

han ger för 50 öre per bokstav intreserad? haha

Jag tycker han e shysstare än många andra här för att han brukar väl inte posta elaka saker om andra? men jag tycker han inte gör något dumt/onödigt

jag postar dåliga saker till sånna som postar dåliga saker till andra (lite advaceradt för Deavz men vi förstår att du började 6års igår det är inget att skämmas för

Jo, han gör visst dumma saker, som att starta en tråd om att han har Windows 8,
att hans farsa jobbar för Microsoft (Kan vara möjligt, men tvivlar starkt på det, om han skulle gjort det skulle inte killen skryta om att han har ett OS som inte ens Microsofts kodare har...)


Det är också jävligt dumt att hacka Tibias hemsida / databas eftersom att Cipsoft inte är idioter....
(Dom vet vad de gör iaf)

Bara för du också vill ha det så ska du inte leka cool om det som jag har sagt 10 ggr lämna mina trådar.


all vote for hate Razov 100+

folk ljuger och det vet du?

han tror han vet han leker mentalisten på tv3 om du har sett den :p

om inte RL tibia skulle funnits, så skulle inte otland funnits.. tänk efter WLj

vet ;S men fortfarande ot finns för att andra vill ha roligare saker än att bara hålla på att runa runt 100 dar för lvl 100 typ

Ja, och vad jag vet så är det dumt att ljuga eller?
Iaf de lögner han drar...

jag ljuger inte du tror jag ljuger sen tar du det för givet ta reda på fakta emaila microsoft fråga om dom som är anställda har fått tillgång till mic8

han skrev adlrig att dom är idioter eller?
Kul och hacka´tycker han kanske?

gillar att hacka, Och nej jag skriver inte idioter till alla bara till dom som är idioter som Deavz.. men ty för att du står upp på forumet gillar sånna som dig.

Ny syftar jag på Tråden om Windows 8,
pluss att han påstår att han är så bra på hacking,
då borde han själv veta att det är ganska omöjligt (IAF FÖR HONOM) att komma undan ett sådant intrång.

Ny=Nu som jag sa han började nyss i 6:års :)

(17:08:26) wlj: lol
(17:08:32) wlj: my dad added some in system 32
(17:08:44) Mark ('.'): and?
(17:08:51) wlj: harder to hack then

får man fråga vad du undrar över hur man skyddar sin data?

Mods, stäng tråden det är bara flameees

håller en del med skulle vara lite mindre än om deavz inte var här typ 2 sider med hans skit..




gillar ni nt mkt text bry er inte om att posta kmr hålla på så här.
 
Gillar inte att läsa så mycket random shit :p

Ingen gillar dig visst :/
 
andra verkar tycka att dina trådar är meningslösa, ska du inte då göra trådar som folk tycker är mer roligt att läsa?
 
Är ganska trött nu efter allt detta
ska typ sova snart
 
vad måste jag göra för att komma med på listan?
 
Wlj, ifall du hade ett liv, hade du inte lagt tid på att hacka något..

om du nu vet hur man hackar, så borde du ha tillräckligt med IQ för att fatta vad som händer med dej när du hackar ett bolag som är större än din tröghet...


well.. Good luck and have fun... ser imot att du ska "Hacka" CipSoft...
 
jag ljuger inte du tror jag ljuger sen tar du det för givet ta reda på fakta emaila microsoft fråga om dom som är anställda har fått tillgång till mic8

Edit: Tänker ringa, kommer med ny edit imorgon.
 
Last edited:
Vill du ha "lite kul utan tibia snack o sånt"...
Ifall det är det du vill ha föreslår jag att du drar härifrån.

Men lite credit får man ju ge dig, för hur fan du har lyckats få den reputation med alla onödiga Posts: 1,085 med innehåll av "rep me".
 
Har inte ogillat dej förrens nu ;) Bara onödigt att göra en sån här tråd. Det verkar ju ändå bara va Deavz som stör dej så sluta svara när han skriver i dina trådar osv så slutar han säkert också.
 
Har inte ogillat dej förrens nu ;) Bara onödigt att göra en sån här tråd. Det verkar ju ändå bara va Deavz som stör dej så sluta svara när han skriver i dina trådar osv så slutar han säkert också.

100% han kmr inte sluta men ok ska testa..

Varför kom jag inte med ?
i hate u

i hate u lal
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top