• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tutorial Alla som juger JOINA!!!

Status
Not open for further replies.

Dante

silentdefender
Joined
Apr 26, 2008
Messages
6,643
Reaction score
21
Location
Sweden - Örebro/Stockholm
jag e arig när alla sejjer att elefanten är ormen JAG OCH NILLISON ÄR BARA VET VEM SOM E DET SÅ JUGISAR!!

http://otland.net/groups/alla-som-juger/

gogogo joina eller kommer jag slå er med abo mente kom ihåg ok??
:mad::huh:<_<^_^:thumbup::blink::(:rolleyes::w00t::eek::p;):D:wub::):confused::cool: jag jorde alla dom okså


ni får låna okså similsar från mej kolla neoeon han allatid tar :rolleyes: han får
 
Last edited:
det va jag som skapa otland och open tibia och otfans :O ?

ljuger* :O ? +
HAHAHAHHAHAH
socialgroupicon_130_1246749575.gif
 
Hallå -.-" Du vet inte vem ormen är -.-" Du kenner inte billy fågel så du vet inte -.-"
 
meen!! kollaaa daa nillison och jag bara vet inte du :SSS jag ska inte sejja för då juger jag till nillion och han blir arig jette myke


kolla alla juger hääär varför joinar ni inte juuu
 
ey allå -.-" bara billy vet och han berettar inte för dig så du vet inte för billy e inte din kompis han e min och talaturens kompis och du vet inte vem ormen är för bara billy vet och du e inte hans ven1!!1
 
ey allå -.-" du kenner inte bruno eller patrik!!! så sluta prata den skit -.-" du vet inte vem ormen är !!!11
 
joooo bruno kommer hoppa i norrlands guld bro i vattenet och sen det kommer bli tailand vatten på allas hemmen venta baraaa ok???? joo patrik hatar dej han bloka dej på msn
 
Nee! Du kenner inte bruno -.-" nee haan bloka mig för han trodde jag va du -.-" han bloka fel person!11 jag har han på msn igen!!! du kenner inte honom!!
 
???? asså taskig du e jag har bruno på msn och på guinness rekordbok asså han hoppa från hellekoter i tailand och det blev våg kolla guinness rekordbok
 
alå -.-" Ni kenner inte billy och bruno och patrik och ni vet inte vem ormen är -.-" alå jag tenker inte prata mer med er!!!1 :Ccc EAHUEAHEU TRÅD STENGT!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top