• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Alla YouTube klipp!

Xucin

ρя0αѕѕ T_T
Joined
Nov 22, 2009
Messages
257
Reaction score
0
Hallå, alla svenska OtLandare.
Jag har sett 100 olika trådar om olika YouTube klipp. Men varför inte samla alla klipp på ett och annat ställe? Här kan man posta alla klipp i vilken genre som helst!
Om ni vill att er YouTube film ska vara med på listan här nere, skriv då under din länk om du vill eller inte.


Från Colandus
Breastfeeding Video - Breastfeeding Tips On Scheduling

Från Xucin
Robins - Viskleken
 
Last edited:
Jag föredrar att du gör en lista med alla Youtube klipp som postas här i ditt första inlägg, det skulle verkligen underlätta.

Håll er nu till topic, jag förväntar mig att ni postar Youtube klipp och inget annat
 
Tack för idén! Men det lär bli jobbigt.


Från och med nu lägger jag upp alla videos i första posten! Skriv om ni vill att den ska vara med på listen eller inte!
 
Jag föredrar att du gör en lista med alla Youtube klipp som postas här i ditt första inlägg, det skulle verkligen underlätta.

Håll er nu till topic, jag förväntar mig att ni postar Youtube klipp och inget annat

Han kommer få göra sveriges största lista om threaden blir väldigt aktiv...
 
Han kommer få göra sveriges största lista om threaden blir väldigt aktiv...
Det blir en jävla lista.

Men om det blir för mycket sen kan jag ta bort gamla och sådant. :)
 
Back
Top