• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Åsne kuk

Status
Not open for further replies.

Limannen

Member
Joined
Nov 17, 2007
Messages
1,612
Reaction score
7
Location
Sweden
Jag har ett jävla stort problem, jag har skrivit ett 11 sidors episkt arbete om andra världskriget, och jag tror jag kommer ärligt talat börja lipa ifall detta inte kommer lösas.

Word fitt programmet, bara dog....pic:


Jag har testat:
*att kopiera ut hela word programmet till skrivbordet och starta det där ifrån, funkade inte (läste på ett forum att göra så)

*att öppna det med notepad/wordpad/adobe reader, funkar fan inte

Så jag har inte testat allt ännu, ska starta om datan NOW, ffs....

så om någon vet hur man fixar piss aset, så snälla säg, för jag orkar fan inte att detta ska hända NU ! det kunde lätt hända på någon äcklig ungdomsklassiker recension i svenska men SO, orkar jag bara inte faila i
 
Det ska gå att "rollbacka" tiden på din dator tror jag.. Jag har vista och det går :p man kan välja på olika tider etc
5 minuter 15 minuter 30 minuter 1h 3h 5h 10h osv..
Har för mig att det ska gå.. Hände samma sak för min syrra som skriver riktigt sakta.. Fick göra om allting åt henne -.-' men det var inte 11 sider >:<:(
 
När du håller på med nåt stort projekt sådär :/ Spara Dokumentet varje 5-10de minut. Men, jag vet inte hur du kan fixa... sorry
 
FIXAT DET !

omfg, va nära det var där ett tag :p

Jag tackar för mig och programmet som räddade mig var , "CCLeaner" vilket äger, total regrister clean så funkade det :D

Och en sak till, jag hittade sambandet till trådens titel, NOD32 Suger Åsnekuk !
 
Nod32 e ganska bra enligt mig men AVG är bättre
 
FIXAT DET !

omfg, va nära det var där ett tag :p

Jag tackar för mig och programmet som räddade mig var , "CCLeaner" vilket äger, total regrister clean så funkade det :D

Och en sak till, jag hittade sambandet till trådens titel, NOD32 Suger Åsnekuk !

11 Sidor? myass...
Förövrigt är du riktigt omogen och du behöver nog bygga på ditt ordförråd, sluta smutskasta forumet.
Jag tror knappast att du använder ordet Åsnek*k i ditt arbete.
 
11 Sidor? myass...
Förövrigt är du riktigt omogen och du behöver nog bygga på ditt ordförråd, sluta smutskasta forumet.
Jag tror knappast att du använder ordet Åsnek*k i ditt arbete.

Du skojjar, va?

Säkert 70% av detta forumet svär eller har svurit någon gång, sluta upp med ditt allmäktige skitsnack och wanna-be moderator.

Och förlåt om jag blev lite frustrerad över att ha förlorat 2 veckors skrivande av arbete, men oj oj, nene...lika bra att få IG i SO, betyg kanske inte betyder något för någon som går i 6:e klass, men vi som håller på att gå ut ur högskolan och faktiskt vill få ut något av sitt jävla liv får väl satsa lite hårdare ?

;)
 
1, Det är ingen som sitter och säger grova ord som kuk i detta forum.
2, Jag får vara wannebe moderator om jag vill, det är upp till mig inte dig.
3, Jag går i 8:an inte 6:an.
4, Det står i din profil att du är 15, går man i högskolan då? hmmm
 
Last edited:
Du skojjar, va?

Säkert 70% av detta forumet svär eller har svurit någon gång, sluta upp med ditt allmäktige skitsnack och wanna-be moderator.

Och förlåt om jag blev lite frustrerad över att ha förlorat 2 veckors skrivande av arbete, men oj oj, nene...lika bra att få IG i SO, betyg kanske inte betyder något för någon som går i 6:e klass, men vi som håller på att gå ut ur högskolan och faktiskt vill få ut något av sitt jävla liv får väl satsa lite hårdare ?

;)

högskolan? :rolleyes:
 
1, Det är ingen som sitter och säger grova ord som kuk i detta forum.
2, Jag får vara wannebe moderator om jag vill, det är upp till mig inte dig.
3, Jag går i 8:an inte 6:an.
4, Det står i din profil att du är 15, går man i högskolan då? hmmm

LoL, grundskolan då, omg.

Och nummer 2, den var ju så löjlig, om du har något och klaga på mig, får jag inte klaga någon om dig?

Då säger jag så här då,
erhm, det är jag som har valt att säga grova ord och du kan bara sticka och brinna :D detta är mitt problem, inte ditt problem din äckliga besserwisser.

Och om du inte förstod, så sa jag: 6:e klassare, som ett uttryck för att du är yngre än mig.
 
1, Det är ingen som sitter och säger grova ord som kuk i detta forum.
2, Jag får vara wannebe moderator om jag vill, det är upp till mig inte dig.
3, Jag går i 8:an inte 6:an.
4, Det står i din profil att du är 15, går man i högskolan då? hmmm

1. kuk
2. nej? han kan ignora dig^^
3. du kanske ljuger
4. han kanske skrev 15 ist för 16 :O
 
Han var frustrerad,arg,rädd,ledsen när han gjorde tråden :(
11 sidor är en hel del :p Förstå han bara >.<:mad:
 
1, Det är ingen som sitter och säger grova ord som kuk i detta forum.
2, Jag får vara wannebe moderator om jag vill, det är upp till mig inte dig.
3, Jag går i 8:an inte 6:an.
4, Det står i din profil att du är 15, går man i högskolan då? hmmm

1: Jodå... om du kollar runt lite så får du se, dom använder ju inte "KUK" så ofta då detta forumet faktiskt är engelska baserat..

2: du får vara vadfan du vill så länge du inte postar bilder på dej själv...

3: ojoj, 8:an redan ;) vet inte hur länge sen det va jag gick ut 8:an ;)...

4: ja oj... profilen är en profet! allt stämmer alltid där!
Code:
Name: Hulka
Location: Playboy office
Age: 1337
Fyfan vilken kille va?
 
Stäng tråden om det redan är fixat?
 
Yep, och ta bort alla posts utom den posten jag gjorde om hur man fixade det och KANSKE ändra titeln till något mer förstående :p Så vet iaf någon lösningen ifall detta skulle hända.

Tack för mig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom