• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Asprate's IP Changer - Vista problem

MrSlisk

Slirre
Joined
Sep 10, 2008
Messages
33
Reaction score
0
Location
Sweden
Vet inte om jag kan posta detta här men gör det iaf.

Mitt problem är att varje gång jag stänger ner Multi IP changern så måste jag installera om hela ip changern för att den ska fungera igen, vet ej vad som skapar problemet och vet inte heller om någon annan har samma problem, men vet att vista har många program fel.
Undrar om någon har haft samma problem och löst det eller vet hur jag ska göra?
Eller om ni vet någon annan IP changer som har support till vista.
Har inte heller hittat någon lösning när jag sökt på olika tibia forum.

Jag kör Vista Ultimate SP1

Tack. /Slisk
 
Får "Process not found" kollade runt på forumet, hittade inget :s
Har lagt in alla dll's etc. vad ska man göra med Tibia style.7z filerna?

Edit: Glöm det, fick igång det genom att köra som administratör.
Tack ;)
 
Aa det gör jag, ska fixa så jag slipper sådant, börjat tröttnat med det på vista, alla j*vla säkerhetsåtgärder :S
 
frågan är hur man installerar asparates ip changer... den laddar man ju ner i en rar och extraherar > go

testa att lägg allt i en mapp och kör den utan genväg... tror den brukar bugga sig annars ..
 
frågan är hur man installerar asparates ip changer... den laddar man ju ner i en rar och extraherar > go

testa att lägg allt i en mapp och kör den utan genväg... tror den brukar bugga sig annars ..


Jag körde ner allt i en mapp och nu startar jag genom en genväg och det fungerar perfekt, fast måste fortf. starta som admin, irriterande :<
 
Back
Top