• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Asså nån som har tråkigt?

Status
Not open for further replies.

wlj

retierd
Joined
Jan 7, 2009
Messages
1,201
Reaction score
1
Sitter o mappar o scriptar sen tänkte ja fan fyller juh år borde vara ute o tända på saker :D
men de funkar nt när min tjej är här :mad:
så va fan gör ni när ni fyller år ? XD
(utom att äta tårta -.-)

Regard Wlj
 
haha utom tårta xD hur firar du efter allt me tårta / go natt
 
du kan ju fira med sex lr nått? haha nejmen,
fest skulle va nice. beror ju på vilken ålder, 12-17 är ju typ ingenting, men när jag fyller 18! då jävlar! ;) haha big party inc
 
Jag skulle fira de med FEEEIESTA!
 
Jag brukar spela WC3 när jag har tråkigt, iof så gör jag det ofta. Huehue!
 
Last edited by a moderator:
Typ vara ute med sina kompisar eller spela något kul spel?
 
Last edited by a moderator:
men de funkar nt när min tjej är här

om din tjej är där så ska du väl göra något roligt med henne? ^^, fattar inte vad alla fått "spela spel" ifrån
 
de e alltid kul att spela spel när man är vid 12-18 års ålden
 
Dra till ica å köp Korv det gör jag när jag fyller år så brukar jag å mina polare ha party genom att äta korv hela kvällen å dricka äppel juice :)
:)
 
Last edited by a moderator:
Dra till ica å köp Korv det gör jag när jag fyller år så brukar jag å mina polare ha party genom att äta korv hela kvällen å dricka äppel juice :)


Plz rip ++ me jag rippade dig
:)

Du verkar gilla korv mycket :p
tycker också så men ha typ päron cider,fanta,sprite och coca cola och äta chips och ostbågar ha fest med sina kompisar
 
Sätt er (du o dina kompisar) o grilla lite (grilla korv eller w/e), fixa lite vodka o groggvirke så kmr du ha roligt hela kvällen. så gjorde jag o några kompisar när en kompis fyllde år, dock kom de två civil poliser o hällde ut 4x 75cl vodka flaskor för oss -.- when who cares, de va roligt en stund iaf :p så ett tips, sätt er i skogen typ, inte efter väg kanten som vi gjorde -.-
 
Du verkar gilla korv mycket :p
tycker också så men ha typ päron cider,fanta,sprite och coca cola och äta chips och ostbågar ha fest med sina kompisar

A men vaggeryds korv SLår allt å äppel juice!

Sätt er (du o dina kompisar) o grilla lite (grilla korv eller w/e), fixa lite vodka o groggvirke så kmr du ha roligt hela kvällen. så gjorde jag o några kompisar när en kompis fyllde år, dock kom de två civil poliser o hällde ut 4x 75cl vodka flaskor för oss -.- when who cares, de va roligt en stund iaf :p så ett tips, sätt er i skogen typ, inte efter väg kanten som vi gjorde -.-

Men Vodka e Skit :) Äppel juice å Vaggeryds Korv
 
Last edited by a moderator:
om din tjej är där så ska du väl göra något roligt med henne? ^^, fattar inte vad alla fått "spela spel" ifrån

hade redan gjort de ^^

de e alltid kul att spela spel när man är vid 12-18 års ålden

aah men de blir boring efter ett tag ;S

Dra till ica å köp Korv det gör jag när jag fyller år så brukar jag å mina polare ha party genom att äta korv hela kvällen å dricka äppel juice :)

"korv älskare XD"

:)

Du verkar gilla korv mycket :p
tycker också så men ha typ päron cider,fanta,sprite och coca cola och äta chips och ostbågar ha fest med sina kompisar

bira ska de vara ;)

A men vaggeryds korv SLår allt å äppel juice!

"korv älskare XD"
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top