• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Bästaa!! fick en gratis bil!

Dante

silentdefender
Joined
Apr 26, 2008
Messages
6,643
Reaction score
21
Location
Sweden - Örebro/Stockholm
Idag sa min pappa när han kom hem, "kom idiot"
jag sa "va akta" sen han sa "olan min älskling" "kolla vad jag har för dej idiot" sen jag såg han drog ut nycklar från sin jacka

jag trode de var till en moppe, sen han sa "no du kan trena! tREENA idiot" jag trode det var fortfarand en moppe tills han sa "jalla habibi vi ska går och hemtat den"

jag sa aa då kör jag sen sa han "idiot neeeeeej moster bli sekekxton för trena bil"

jag blev helt "cHOKAT" när han sa bil, jag frågade om det var en merca, sen han skrattade tills han hostade, sen han sa "kolla du fick en gratis bil av "björn"(hans kompis) do vit den dära han som gedde dej gratis spel"

asså han måste alltid ta upp det som han fick gratis men eallafal aa jag sa nee kan inte gratis du måste ha köpt den

sen vi tjafsa sen tillslut jag trode på honom sen "björn" ringde och sa också att den var gratis, och varför han gav mig bilen är för han har 3 bilar och flyttat till en annan stad, och saaben skulle han skrota och betala för de, så han bestämmde för att ge den till mig :DD

och seeeeeeeeeeeeen efter 3 timmar att leta efter bilen, så hittar vi den,

den är i perfect skick och tror det är en 1995+ saab, mörk grön glitter färg.


alla ni som kommer säga who cares eller nåt, kol khara jag fick gratis bil







1.

1zl3pxs.jpg



2.

2iglicl.jpg


3.

i4odty.jpg


4. (my brothers car)
5uyoy.jpg



5.
suy6tc.jpg




6.

9jjgwh.jpg
 
Last edited:
ok ge til mej ska göra en stöt sen du får tillbaka...
 
Har sett att du kan skriva "normalt", så varför kan du inte göra det i såna här trådar?

Iaf, grattis till bilen.
 
Grattis till bilen, ser helt okej ut!
 
Last edited by a moderator:
Nu räcker det, jag har raderat allt för många inlägg i den här tråden.
Detta är för det första ingen tråd där vi diskuterar ursprung, invandrare eller dylikt.
Det är heller ingen spamtråd där ni kan bete er hur ni vill.

Håll er till topic!
 
Last edited:
Back
Top