• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Big Brother 2011

Vem/Vilka vill ni ska vinna?


  • Total voters
    38

Nikodada

ƧнääиκƵ- TheWalkingDead
Joined
Feb 28, 2009
Messages
3,886
Reaction score
107
Location
Sweden
Hej

Jag har nu följt big brother ett bra tag, (för att jag har typ sett allt annat på TV) så börjat att gilla det så undra ifall det finns någon annan här på OtLand som även tittar på Big Brother 2011,

Jo typ 5 min sen så fick Rodney lämna tävlingen pga utröstning.

Tycker ni att det var rätt att Rodney lämnade? Ifall inte, vem skulle ni hellre velat se utröstad, Katerina eller Madelene?

Själv tycker jag att det var bra så länge Katarina inte blev utröstad. (fast hade helst velat att Madelene blev utröstad)

Och vem / vilka vill ni ska vinna?

Jag vill att Katarina, Sonia, Gurkan eller Simon ska vinna (helst Katarina/Sonia)
 
Kollar inte på Big Brother.. Men 1 sak är säker, Gurkan ska Fan då INTE vinna.
 
Vad heter den stora killen? bonden eller vad han är. Han vill jag ska vinna. Kollar inte på Big Brother utan har bara sett några minuter av det vid ett par tillfällen när andra kollat. Håller med Neon dock, Gurkan ska inte vinna.
 
Kollar inte på Big Brother.. Men 1 sak är säker, Gurkan ska Fan då INTE vinna.

Varför ska han inte få vinna? vill inte att han ska vinna direkt, vill hellre att Katarina, Sonia eller Simon ska vinna, men hellre gurkan än dessa tråkiga "Peter , Martin, Madelene och Sara".

Vad heter den stora killen? bonden eller vad han är. Han vill jag ska vinna. Kollar inte på Big Brother utan har bara sett några minuter av det vid ett par tillfällen när andra kollat. Håller med Neon dock, Gurkan ska inte vinna.

du menar Långa killen? Ifall du menar han = Simon :p

Gurkan = Fet
Simon = Lång

Simon ska vinna, helt klart skönast

Aa eller Katarina / Sonia!

Inte dessa 4 tråkiga töntarna (sara martin made och peter) >.< dom är bara så tråkiga... :/
 
Gurkan är en mullvad, han är en anställd skådis av TV11.. Så vad ni än gör, RÖSTA INTE PÅ HONOM.. Katerina kan ta sig djupt.. Den enda som förtjänar att vinna är Chrille eller Simon.. Björnen for life..
 
Gurkan är en mullvad, han är en anställd skådis av TV11.. Så vad ni än gör, RÖSTA INTE PÅ HONOM.. Katerina kan ta sig djupt.. Den enda som förtjänar att vinna är Chrille eller Simon.. Björnen for life..

Katerina* :D hon gör ju programmet så intressant ;p
 
Sonia ska då fan inte vinna, hellre Peter än henne

Varför?

Sonia - Normal

Peter - En jävla alkis som snackar skit 24/7. (snacka skit om Katerina o sånt 24/7 bara för att han inte har något bättre för sig) ;p
 
Varför?

Sonia - Normal

Peter - En jävla alkis som snackar skit 24/7. (snacka skit om Katerina o sånt 24/7 bara för att han inte har något bättre för sig) ;p

Hur i helvete kan man tycka om katerina? Hon är förfan invalid.. Hennes syfte i livet var att göra fel.. Fattar inte hur någon kan tycka om henne..
 
Jag skäms för alla som är med i big brother, hur kan man ens förstöra sitt liv på det sättet? Det bästa skulle ju vara om ingen vann. :) Katerina verkar ju förövrigt ha blivit tappad i golvet som barn.
 
Varför?

Sonia - Normal

Peter - En jävla alkis som snackar skit 24/7. (snacka skit om Katerina o sånt 24/7 bara för att han inte har något bättre för sig) ;p


Aha, så han är den ända som snackar skit?

Jag har inte sett varje avsnitt men jag vet säkert att alla snackar skit, Sonia snackar inte mindre än nån annan
 
Gurkan är så jävla äckligt sliskig -.-" Bara man ser han vill man knocka han >_<!
 
Back
Top