• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Blev hotad för max 40 minuter sen

Status
Not open for further replies.
Alltså seriöst, läste jag rätt? biter dom er?

Om det skulle vara så att det finns folk som våldtar osv i gränder kan du alltid skaffa en sån här;
rape2.jpg

kondom från medeltiden?

:O Man har den i hålet vi har där back, och när Mr.Rape kommer så finns det Kondom redan!!! Fan va smidigt ;)

(Bra för såna som Mr.Rape anfaller ofta)

Ni borde kolla noga ;)
Är taggar inne i den, så den som går in kommer inte ut hel :D

och varför skulle 2 stycken 17-18 åringar backa från dig lol

Vivalla är känt för över 80% invandrare, mord, rån och polis bilar som åker runt hela vivalla varje dag,

läser du tråden igen, eller eallafal när killen håller i mig så får du se hur jag skrämmer/hotar han tillbaka

Vivalla är känt för över 80% invandrare, mord, rån och polis bilar som åker runt hela vivalla varje dag,

läser du tråden igen, eller eallafal när killen håller i mig så får du se hur jag skrämmer/hotar han tillbaka

jo men oj en kniv 2 st 17-18 åringar vid ett kvarter alla tar droger har inget vapen? låter lite sjukt vafan dom måste ju trott du skulle han nån kniv som slaktare använder rofl

jo men oj en kniv 2 st 17-18 åringar vid ett kvarter alla tar droger har inget vapen? låter lite sjukt vafan dom måste ju trott du skulle han nån kniv som slaktare använder rofl

asså nästan alla äger en butterfly, sen min kompis han som blev biten på bröstet han gav dom stryck och de sprang iväg, asså hur ska jag veta lol :P,

varför låter detta som en bok jag har läst i skolan för nått år sen? :o

låter som värsta bullsh*tet mannen skippa ditt "Kändis hit å kändis dit" lol

varför låter detta som en bok jag har läst i skolan för nått år sen? :o

låter som värsta bullsh*tet mannen skippa ditt "Kändis hit å kändis dit" lol

Varför postar du ens? :S

Inte för att vara taskig eller nåt, men du borde bli bannad för din stavning :P och din svenska.

Status
Not open for further replies.
Back