• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Blip.se

  • Thread starter Deleted member 154984
  • Start date
Jag mins ett spel när man skulle borra sig ner i marken och leta efter mineraler. Så kunde man uppdatera sin borrmaskin o sånt. Någon som vet vad det heter?
:p
 
Jag mins ett spel när man skulle borra sig ner i marken och leta efter mineraler. Så kunde man uppdatera sin borrmaskin o sånt. Någon som vet vad det heter?
:p

Motherload tror jag der är du menar :)
 
Ja du, jag minns när jag spelade motherload för länge sedan så nästan halvlåg jag ner i min stol och hade benen utsträckta under bordet, vad gör man? Råkar trycka på den oranga dödsknappen (Av/På knappen på ett "golvutag"?

Det var ju alltid lika trevligt när det hände.
 
Ja du, jag minns när jag spelade motherload för länge sedan så nästan halvlåg jag ner i min stol och hade benen utsträckta under bordet, vad gör man? Råkar trycka på den oranga dödsknappen (Av/På knappen på ett "golvutag"?

Det var ju alltid lika trevligt när det hände.

haha lol :D

aa tungt spel
 
Back
Top