• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Börja lira igen.

ballnazor

New Member
Joined
Jan 11, 2009
Messages
9
Reaction score
1
Tjenare grabbar, har inte lirat tibia sedan typ, 2006-8 men är sugen på att börja spela lite pvp med bror min. Finns det några världar att rekommendera där vi kan glida på typ 40-60 sorcs och få action utan att mördas av 300+ hela tiden?
Jag är inte heller direkt sugen på att sitta och nöta hela tiden (Har bättre saker för mig ;) ) så vad för sorts bot är bäst att köra med nuförtiden? Har som sagt inte följt tibia på jättelänge, skulle uppskatta hjälp.
Tack på förhand yo
 
Tjenare! Det är inte många världar som du inte kommer slaktas på jag skulle säga att du skulle behöva ta lite högre level om du ska "glida" runt med skull i staden ;)
Vet inte riktigt vilken bott som är "Bäst", Men just nu så tror jag det är Windbot som gäller(Xenobot finns även som ett billigare alternativ).

PS. När du söker på bottens hemsida kontrollera att det inte är en annons då det finns mycket virus skit.
 
Back
Top