• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Bomb Hotat en Skola

Status
Not open for further replies.

Ertica

OMG OMG OMG
Joined
Mar 27, 2009
Messages
60
Reaction score
1
Location
Sweden
Vad Tycker ni om att en vår skola har blivit bombhotad av en kille det är minst 200 elver som inte vågar gå till stutenden han gör det imorn hans läpps av snuten imorn.. Kan man få några svar vad ni tycker om detta. att en jävla tönt ska förstöra andras liv.. Snälla Lägg Comments här under






Det är ju så roligt att man blir rädd asså
 
En sak är ju saker, skjut skallen av idiot jävlen.
 
Oj vad hemskt att han förstör andras liv. Förresten Vad är Ditt Problem?
 
Har gjort en liknande grej en gång ;D

Patetiskt.
___________________________

Finns ju människor asså... skjut dom, mitt i skallen... Så slipper vi han sen.
 
Orka sånna lama saker...

Hade en kille som skulle hoppa från skoltaket för han fick IG xD
Han hade gjort 1 uppgift av typ 20-30 på ett år och han tyckte han skulle ha G eller mer....
 
Orka sånna lama saker...

Hade en kille som skulle hoppa från skoltaket för han fick IG xD
Han hade gjort 1 uppgift av typ 20-30 på ett år och han tyckte han skulle ha G eller mer....

Fail.

xD!
 
Orka sånna lama saker...

Hade en kille som skulle hoppa från skoltaket för han fick IG xD
Han hade gjort 1 uppgift av typ 20-30 på ett år och han tyckte han skulle ha G eller mer....

Lite som han som skrev till cipsoft och sa att tibia var hans liv och om de inte unbannade hans acc (eller kanske skulle bli deletad också) skulle han begå självmord...

OnT: Tycker att polisen borde ta han iaf den dagen han hotade att bomba så folk kan ta studenten som vanligt och sedan lär det väl vara olagligt även om han han inte gör det så
 
Vad Tycker ni om att en vår skola har blivit bombhotad av en kille det är minst 200 elver som inte vågar gå till stutenden han gör det imorn hans läpps av snuten imorn.. Kan man få några svar vad ni tycker om detta. att en jävla tönt ska förstöra andras liv.. Snälla Lägg Comments här under






Det är ju så roligt att man blir rädd asså

Ska DU ta studenten? Omöjligt att du fick G i svenska A.
 
Att skjuta skallen av bomb hotaren är inte tillräckligt... han ska plågas till döds... <.<

Klipp 10% av ett finger.. låt gå 5 min.. gör igen... om å om igen.. ge honom några påsar blod så han inte deckar...


Jag vet jag låster som M.V.G-Röv hål.. men jag har jävla ingen respekt för idioter i samhället...

Att skjuta skallen av bomb hotaren är inte tillräckligt... han ska plågas till döds... <.<

Klipp 10% av ett finger.. låt gå 5 min.. gör igen... om å om igen.. ge honom några påsar blod så han inte deckar...


Jag vet jag låster som M.V.G-Röv hål.. men jag har jävla ingen respekt för idioter i samhället...

Ännu mindre respekt för sånna som våldtar tjejer, slå tjejer.. å annat...
 
Last edited by a moderator:
<.< Kunde man inte återbygga ett konsentrations läger för alla sånna typer?


xD
skulle vara bra. så att en del fjollor kan uppföra sig som vuxna istället för att ta ut sin ilskna på sina barn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top