• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Borsta tänderna

Status
Not open for further replies.

troja

SD 2014
Joined
Jan 1, 2009
Messages
2,116
Reaction score
54
Tjenare, när jag borstar tänderna, sen sköljer munnen så får jag ont i magen?! :S
Det händer typ, hela tiden?
Någon som vet varför - posta please. :D


Konstig tråd, jag vet. :s
 
Sväljer du något? Kanske är tillfälligt, eller så inbillar du dig =)
Tänk på nått annat när du borstar nästa gång :D
 
Om det händer en gång så tänker man oftast att de ska hända igen, och då när man tänker på de så kmr det igen. Eller så tål du inte munnsköljet xDDD

- DR. Southwind
 
Sväljer du något? Kanske är tillfälligt, eller så inbillar du dig =)
Tänk på nått annat när du borstar nästa gång :D
Nä, sväljer aldrig. Och det har vart såhär as länge, några år ;S

Om det händer en gång så tänker man oftast att de ska hända igen, och då när man tänker på de så kmr det igen. Eller så tål du inte munnsköljet xDDD

- DR. Southwind
Sant, ska pröva å borsta tänderna sen igen.
 
Testa att skölja bättre
 
Samma här, för mig är det bara inbillning(tror jag) så är säkert de för dig också, ett alternativ är att sluta borsta tänderna! ;D
 
Haha jag och Emil diskuterade hur Swe section är en guldgruva.. Geez..

Men eftersom du förmodligen sköljer med mint, så irriterar du upp vissa delar i munnen som får någon av din kroppsdel att protestera, och vad vore då lämpligast? Jo magen.
Ett råd är att helt enkelt dricka lite före du sköljer och sedan efter.
 
Skölj inte munnen då?

Jag har inte skjöljt munnen på några år nu
 
Testa att skölja bättre
Jag sköljer as mkt..
Samma här, för mig är det bara inbillning(tror jag) så är säkert de för dig också, ett alternativ är att sluta borsta tänderna! ;D
Haha.

Haha jag och Emil diskuterade hur Swe section är en guldgruva.. Geez..

Men eftersom du förmodligen sköljer med mint, så irriterar du upp vissa delar i munnen som får någon av din kroppsdel att protestera, och vad vore då lämpligast? Jo magen.
Ett råd är att helt enkelt dricka lite före du sköljer och sedan efter.
Tack, ska försöka detta. :)

Skölj inte munnen då?

Jag har inte skjöljt munnen på några år nu
Får mer ont då..

Har märkt att jag får ont när jag sväljer efter jag sköljt. :eek:
 
detta hände mig oxå så jag gick till doktorn å undersökte problemet..
När han hade undersökt mig så sa han att jag hade njursten (tror det kallades så).. så jag fick operera bårt allt :s

Kanske inte du har det men jag hade det iaf.. det hände varje gång jag bårtstade tänderna.. drack läst eller när jag svalde nått..
 
detta hände mig oxå så jag gick till doktorn å undersökte problemet..
När han hade undersökt mig så sa han att jag hade njursten (tror det kallades så).. så jag fick operera bårt allt :s

Kanske inte du har det men jag hade det iaf.. det hände varje gång jag bårtstade tänderna.. drack läst eller när jag svalde nått..

YouTube - Kvarteret Skatan - Magnus [Njurstenen]
 
Toothpaste should be used for mouth cleansing and is not to be swallowed. If you dont swallow then it wont get to your stomach. If you are having trouble with your stomach, chances are it isnt the toothpaste but something else and you should see a doctor.

...
 
Får ej ont längre, jag sköljer nu lite längre. =) Någon kan låsa tråden.
 
Tråd låst på trådskaparens begäran :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top