Fairywintah
RoHaN-OTs - Support and Mapper.
- Reaction score
- 13
Jo, jag kör juh på min MacBook Pro som har Windows 7 på så jag kan spela Tibia, och jag har en stationär dator framför mig men det som är problem att min macbook lagar när jag spelar World of warcraft, Tex utanför Orgrimmar och i orgrimmar och speciellt i Dalaran tar cirka 1 min för gå till Orgrimmar teleport. så jag undra bara nån som kan rekommendera en dator som inte kostar mer än 4 tusen som är väl bättre än detta
Detta är min dator:
Model Name: MacBook
Model Identifier: MacBook4,1
Processor Name: Intel Core 2 Duo
Processor Speed: 2.1 GHz
Number Of Processors: 1
Total Number Of Cores: 2
L2 Cache: 3 MB
Memory: 1 GB
Bus Speed: 800 MHz
Boot ROM Version: MB41.00C1.B00
SMC Version (system): 1.31f0
Serial Number (system): W8839QBD5HS
Hardware UUID: C017B768-8A83-558A-BDDE-2FC1EF764FFE
Sudden Motion Sensor:
State: Enabled
Iaf om ni behöver mer info, skulle helst vilja ha en PC stationär för en Mac Stationär kostar 17 tusen..
som jag ser bara så där, plus mitt internet är väl 8/8 mbit, men det är grafikkortet som är dåligt också, eftersom Blizzard har gjort Dalaran sjukt bra, och i nästa expansion kommer allt vara som dalaran eller bättre.. då jag måste fixa en ny..
så jag tar gärna emot nåt som kostar 4000 KR det största är väl 5 tusen sen ingen högre.
BTW: JAG TÄNKER INTE SÄTTA IHOP EN DATOR!
Detta är min dator:
Model Name: MacBook
Model Identifier: MacBook4,1
Processor Name: Intel Core 2 Duo
Processor Speed: 2.1 GHz
Number Of Processors: 1
Total Number Of Cores: 2
L2 Cache: 3 MB
Memory: 1 GB
Bus Speed: 800 MHz
Boot ROM Version: MB41.00C1.B00
SMC Version (system): 1.31f0
Serial Number (system): W8839QBD5HS
Hardware UUID: C017B768-8A83-558A-BDDE-2FC1EF764FFE
Sudden Motion Sensor:
State: Enabled
Iaf om ni behöver mer info, skulle helst vilja ha en PC stationär för en Mac Stationär kostar 17 tusen..
som jag ser bara så där, plus mitt internet är väl 8/8 mbit, men det är grafikkortet som är dåligt också, eftersom Blizzard har gjort Dalaran sjukt bra, och i nästa expansion kommer allt vara som dalaran eller bättre.. då jag måste fixa en ny..
så jag tar gärna emot nåt som kostar 4000 KR det största är väl 5 tusen sen ingen högre.
BTW: JAG TÄNKER INTE SÄTTA IHOP EN DATOR!