• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Bra Dator nog för WoW?

Laptops blir varama snabbt för att fläkten är under tror jag, men jo min pappa är likadan ibland men ska du köpa för dina pengar?

Nej, jag är fattig, men pappa får juh sin jävla lön på 70 tusen så värför är han så jävla snål, fitt pappa, ska fan knäcka näs benet på han.. -.- GAAh..
kommer laga skit mkt på nästa expansion...

Nej, jag är fattig, men pappa får juh sin jävla lön på 70 tusen så värför är han så jävla snål, fitt pappa, ska fan knäcka näs benet på han.. -.- GAAh..
kommer laga skit mkt på nästa expansion...

Din pappa kommer inte finnas där och finansiera dina saker hela livet, lika bra att du lär dig nu.

men han gör ju bara allt fel, jag ville ha en Macbook pro som har grymt bra ram coh grafikkort iaf, som kostar 13 tusen, ist för det så köper han en 42 tum för 25 tusen-.- han är inte smart han xD

det är inte samma sak hmmm... hur kan man lyckas med det? :S
men visste han vad macbook var? :p

han äger 2 företag och är advokat så ah, han vill inte få allt han tjänar på en gång så han tar 3,5 av sin lön av sina 3 jobb..
vete fan hur han klara det och jo han visste vad MacBook Pro var lr MacBook för jag fick en MacBook hem efter 3 veckor skolan hade börjat så :) ah han visste :D

Nja.. han är lite som han är..
plus att vår tomt är drygt 10k KVM och sedan huset ligger runt 500-600.. och vi har runt 500 lampor totallt som går till ström.. så han betalar ungefär allt som han får i sin lön.. men ah sånt är livet :P

plus att vår tomt är drygt 10k KVM och sedan huset ligger runt 500-600.. och vi har runt 500 lampor totallt som går till ström.. så han betalar ungefär allt som han får i sin lön.. men ah sånt är livet :P

Ström för 70k? Nice

Hade tagit livet av mig ifall jag hade suttit på en 1gb's ram dator hahahaha
Och en fråga Fairywintah vet du ens vad en kvadratmeter är?

Ska du ha en dator ska du inte köpa ett komplett paket, jag bettar på den som deavz länkade men istället för samsung hdd skulle jag satsa på western digital & även ta bort rw'n eftersom du säkert har det i din stationära dator. <:

...
Ah, I get it. You are trolling! :thumbup:

jag vet inte exakt hur jävla många lampr jag har eller stort hus jag har xD.. not matters xD

hade du varit så rik som du påstår hade du inte suttit på ett forum med 90% minderåriga oskulder, du hade sprungit i ditt hus och knullat brudat...
just my opinion

haha, så du tror om jag var så rik så skulle jag springit runt och knullat brudar, dude jag är 14 år.. relax, vill ni ha ett foto så :/

2m2um54.png

enda bilden, btw det är större bakåt...

Last edited:
haha, så du tror om jag var så rik så skulle jag springit runt och knullat brudar, dude jag är 14 år.. relax, vill ni ha ett foto så :/
visa lite bilder på huset o dina lampor, sen elräkningar

Back