• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Bra Dator nog för WoW?

asso, min pappa vill inte köpa, han är en idiot... men min windows bärbara har 3 GB ram så fattar inte vrf jag laggar på den, och vet nån värför min blir så jävla varm.. seriöst.. gud allt är pisst just nu..

Allt är piss för att din farsa inte vill slösa 13000 kronor på en Macbook Pro? När man kan få en bättre laptop/Stationär för samma pris.

Din pappa kommer inte finnas där och finansiera dina saker hela livet, lika bra att du lär dig nu.

+1.

bara så ni vet, så är wow rekommderat för 1 GB RAM
Jag reaktiverar denna tråd för jag behöver tips igen..
är denna dator bra nog.
Komplett.se - HP Compaq Presario CQ5350sc

om jag nu ska ha firefox och kanske typ nåt är den bra nog, eftersom jag hörde att kärnor är bra för hantera små saker:D

bara så ni vet, så är wow rekommderat för 1 GB RAM
Jag reaktiverar denna tråd för jag behöver tips igen..
är denna dator bra nog.
Komplett.se - HP Compaq Presario CQ5350sc

om jag nu ska ha firefox och kanske typ nåt är den bra nog, eftersom jag hörde att kärnor är bra för hantera små saker:D

Rekomenderat = Du kan starta Wow om du har 1gb ram på datorn :p

haha, men du vet väl vad en processor är och vad den gör, men ah, jag bara undra om den är bra?, om grafikkortet är bra nog och att man kan ha
Spotify/firefox coh wow på? :P haha xD

Back