• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Bra & Nystartad rl map?

Krille09.. jag tycker fan synd om dej, helt seriöst.. fan du måste ju suga enormt mycket på Tibia..

Inte bara att du inte kan spela <7.7, utan att du MÅSTE ha BOT till 8.5+ också... herregud säger jag bara...

.. <å gud skapade människan till sin avbild.... >

Du skulle nog fan inte klara att lämna Rook i rl tibia...

du har väl en liten chans att klara Rook i softcores men det är en liten chans...

det krävs 50 IQ för att lära sej spela Tibia.. 65 för att kunna Pk:a normalt.. 100+ för att palla hardcore pvp.. (7.7.. ifall du vill ha IQ rate för palla Tibia över 8.0 delar du helt enkelt på 4 så får du fram siffror för tex 8.5)

Formula:
-7.7-
IQ to play= 1.0 * IQ to play 7.7 = 100% of X (X = IQ to play 7.7)

-8.5-
IQ to play= 0.25 * IQ to play 7.7 = 25% of X (X = IQ to play 7.7)

Ganska enkel va? :P

Krille09.. jag tycker fan synd om dej, helt seriöst.. fan du måste ju suga enormt mycket på Tibia..

Inte bara att du inte kan spela <7.7, utan att du MÅSTE ha BOT till 8.5+ också... herregud säger jag bara...

du har väl en liten chans att klara Rook i softcores men det är en liten chans...

det krävs 50 IQ för att lära sej spela Tibia.. 65 för att kunna Pk:a normalt.. 100+ för att palla hardcore pvp.. (7.7.. ifall du vill ha IQ rate för palla Tibia över 8.0 delar du helt enkelt på 4 så får du fram siffror för tex 8.5)

Formula:
-7.7-

-8.5-

hur svårt kunde de vara att räkna ut att han inte orkar levla?

man behöver inte mycke pvp på tibia nu, de ända man behöver är bra internet, lite ping, kunna förstå vad som menas med 'combo' och kunna räkna ner från 3, 2, 1.
och kom inte och säg "men på blablabla version så behöver man pvp bblbablabla" tibia är inte så längre ok????

man behöver inte mycke pvp på tibia nu, de ända man behöver är bra internet, lite ping, kunna förstå vad som menas med 'combo' och kunna räkna ner från 3, 2, 1.
och kom inte och säg "men på blablabla version så behöver man pvp bblbablabla" tibia är inte så längre ok????

du är en av många dom som förstör spelet. så se det på det sättet om du vill.

Formula:
-7.7-

-8.5-

jag har pvpat länge i gamla versioner, men det är inte så kul ens dessutom får man ont i händerna eftersom man får ett jävla ryck (iaf fick det medans jag spelade old tibia clients)
skulle gärna kunna sätta upp ett team mitt mot ditt, om du nu är så bra

jag har pvpat länge i gamla versioner, men det är inte så kul ens dessutom får man ont i händerna eftersom man får ett jävla ryck (iaf fick det medans jag spelade old tibia clients)

HAHAHAHH "ONT I HÄNDERNA"
lilla gubben då, ska jag blåsa?

asså, du är inte gjort för <7.7 då ju fattar du väl... <.<

Bottar du slipper du få ont i fingrana med pil tagenterna ju.. likadant när du ska attackera å loota monsters...

tycker faktiskt synd om dej nu. tycker Cip ska skapa "Cp Help Client 1.0" för just dej "Rullstol motsvarande rl"..

så du skriver bara in vilket monster du vill hunta.. sen gör clienten resten å du slipper röra ett finger...

eller så kan du ju också bara sitta på youtube å titta på alla tibia filmer å låssas som det är du som spelar.. så slipper du röra dej för det..

btw.. du låter som du inte ens kan cykla i rl med ditt "får ont i händerna"... herregud asså xD

Back