Jag lirar också där ;p Rätt sköna krig men skulle va lite mer folk inne.
edit: Heter mass-destruction på servern
http://www.youtube.com/watch?v=McOXvEpzPfs
Last edited:
Jag lirar också där ;p Rätt sköna krig men skulle va lite mer folk inne.
edit: Heter mass-destruction på servern
YouTube - Tibia Movie [Toldera's Glory]
nice ;> haha så det är du som är han haha x]
@krille09
jaså det säger du haha
lol äger dig
hur svårt kunde de vara att räkna ut att han inte orkar levla?Krille09.. jag tycker fan synd om dej, helt seriöst.. fan du måste ju suga enormt mycket på Tibia..
Inte bara att du inte kan spela <7.7, utan att du MÅSTE ha BOT till 8.5+ också... herregud säger jag bara...
.. <å gud skapade människan till sin avbild.... >
Du skulle nog fan inte klara att lämna Rook i rl tibia...
du har väl en liten chans att klara Rook i softcores men det är en liten chans...
det krävs 50 IQ för att lära sej spela Tibia.. 65 för att kunna Pk:a normalt.. 100+ för att palla hardcore pvp.. (7.7.. ifall du vill ha IQ rate för palla Tibia över 8.0 delar du helt enkelt på 4 så får du fram siffror för tex 8.5)
Formula:
-7.7-
IQ to play= 1.0 * IQ to play 7.7 = 100% of X (X = IQ to play 7.7)
-8.5-
IQ to play= 0.25 * IQ to play 7.7 = 25% of X (X = IQ to play 7.7)
Ganska enkel va?![]()
hur svårt kunde de vara att räkna ut att han inte orkar levla?
man behöver inte mycke pvp på tibia nu, de ända man behöver är bra internet, lite ping, kunna förstå vad som menas med 'combo' och kunna räkna ner från 3, 2, 1.
och kom inte och säg "men på blablabla version så behöver man pvp bblbablabla" tibia är inte så längre ok????
Krille09.. jag tycker fan synd om dej, helt seriöst.. fan du måste ju suga enormt mycket på Tibia..
Inte bara att du inte kan spela <7.7, utan att du MÅSTE ha BOT till 8.5+ också... herregud säger jag bara...
.. <å gud skapade människan till sin avbild.... >
Du skulle nog fan inte klara att lämna Rook i rl tibia...
du har väl en liten chans att klara Rook i softcores men det är en liten chans...
det krävs 50 IQ för att lära sej spela Tibia.. 65 för att kunna Pk:a normalt.. 100+ för att palla hardcore pvp.. (7.7.. ifall du vill ha IQ rate för palla Tibia över 8.0 delar du helt enkelt på 4 så får du fram siffror för tex 8.5)
Formula:
-7.7-
IQ to play= 1.0 * IQ to play 7.7 = 100% of X (X = IQ to play 7.7)
-8.5-
IQ to play= 0.25 * IQ to play 7.7 = 25% of X (X = IQ to play 7.7)
Ganska enkel va?![]()
jag har pvpat länge i gamla versioner, men det är inte så kul ens dessutom får man ont i händerna eftersom man får ett jävla ryck (iaf fick det medans jag spelade old tibia clients)
skulle gärna kunna sätta upp ett team mitt mot ditt, om du nu är så bra
jag har pvpat länge i gamla versioner, men det är inte så kul ens dessutom får man ont i händerna eftersom man får ett jävla ryck (iaf fick det medans jag spelade old tibia clients)
skulle gärna kunna sätta upp ett team mitt mot ditt, om du nu är så bra