• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Coca cola + cigg = cannabis smak (?)

Har tyvär aldrig testat det där men tvivlar ändå på att de smakar cannabis ;P,men att bara röka t.e.x vanliga cigg är INTE gott...Har man rökt några år så vet man hur förjävligt ciggaretter smakar och luktar...Då går man inte runt och försöker va cool o säger "fyfan va gott det är att röka" haha utan då ångrar man sig ist för att ens ha rört skiten men men inte många som är så speciellt klyftiga i typ 11-17 bast så :p
 
Det gör inte det, inte för mig iaf. Cb-rök är lite söt, eller nja, speciell helt enkelt. Skiftar ju vilket strain man har samt brunt eller grönt.
Många säger som du, men jag håller fan inte med asså :p
 
Heheh ;),a vi alla har ju olika åsikter så :p,ja kanske är ensam om att tycka att ciggaretter luktar röv :p,men a,man får ju självklart tycka tvärtom :D
 
Dricker/äter aldrig när jag eller någon annan i närheten röker, så jävla vidrigt. Däremot fungerar en renrullad spliff i alla lägen!

Goaste energidrycken är Shark eller Cocain utan tvekan ;)

haha, en renrullad spliff :) +1
 
jag tycker man tar bara ett vanligt bloss av en joint och njuter istället för och ta ett bloss cigg och sen dricka cola :p
 
Back
Top