• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Comhems Mobiltbredband

cirtaboy

Member
Reaction score
19
Com Hem

Hejsan, jag har köpt en produkt från Comhem som jag är ganska nöjd med. Och det är Comhems nya Mobiltbredband. Där kan man bla förutom att surfa på internet, kunna skicka sms. Denna tjänst att skicka sms är gratis och ingår i månads kostnaden, därför har jag en fråga till alla andra som har mobiltbredband...

- Man kan ju skicka sms, så jag tänkte provade med att skaffa points på en OTserver. Genom att skicka sms och få points, och om det funkade. Så undrar jag. Kostar detta? För enligt dom så betalar man endast månads avgift och dt står inget annat.

Last edited:
Jaa, 7000kr.

Nej jag skojja xd
Umm, jag vet faktist inte :/

Finns det nånstans där man kan kolla upp sånt?
För jag borde ju få nån räkning eller nåt liknande.

För det står ju ingenstans om detta. :/

Men jag får ju ingen räkning eller nåt jag betalar ju bara månads avgiften hela tiden.

Last edited:
Asså, det ingår i månads kostnaden, så man kan nog göra det, fast det står oxå att du har skickat pengar till en viss ot, eller daopay/paypal

Back