• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ctrl + V

Status
Not open for further replies.
KCT ONDE COMPRA BOW

A guy said that to me on IceChaw.otland.net, looked it up on google - translator ^^

hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy

Today, 14:11 #343 (permalink)
Wyzr
Global Moderator

Location: Tampico, Tamaulipas, México, América, Tierra, Sistema Solar, Vía Lactea, Universo

*wyzr [thereisabee] dice:
prove
Hani dice:
HOW?
wyzr [thereisabee] dice:
gimme pic of ur virgin ass

:S

Creature Name: Chicky
Hi this is Chicky, click here to help him dominate the world

progress.gif
http://otland.net/editpost.php?do=editpost&p=213509 Wyzr View Public Profile Send a private message to Wyzr Find More Posts by Wyzr Add Wyzr to Your Contacts
Today, 14:12 #344 (permalink)
NilssoN
w000t :D

Quote:
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy

progress.gif
http://otland.net/editpost.php?do=editpost&p=213513 NilssoN View Public Profile Send a private message to NilssoN Find More Posts by NilssoN Add NilssoN to Your Contacts

Today, 14:13 #345 (permalink)
Hani
b00n

reputation_pos.gif

Quote:
ok how big ram you brain has ?
ok :S

@wyzr: Nååb AHAHAHAHA

progress.gif
http://otland.net/editpost.php?do=editpost&p=213517

hani is a boyhani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy

NilssoN w000t :D

hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy WORD
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy

hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy
hani is a boy

i copyed this to show Yew ingame :/

NilssoN profil spammerzeor

silentdefender
BOOOYY yes plix u arr??? ooowww i wanted to ask you for date but u lie for me (((( MAYBE U NOT SWEDISH MAYBE U AR UGLY LIKE US SYRIACS WITH A BIG NOSE MAJ GASH (((!! ok i go emo

humm.. o.O

PHP:
		monsters = {
			[8080] = { [4] = { m = "Crypt Shambler", c = 4 }, [5] = self[4], [6] = { m = "Lich", c = 4 }, [7] = self[6], [8] = { m = "Blightwalker", c = 1 } },
			[8181] = { [4] = { m = "Crypt Shambler", c = 4 }, [5] = self[4], [6] = { m = "Lich", c = 4 }, [7] = self[6], [8] = { m = "Blightwalker", c = 1 } },
			[8282] = { [4] = { m = "Crypt Shambler", c = 4 }, [5] = self[4], [6] = { m = "Banshee", c = 2 }, [7] = self[6], [8] = { m = "Diabolic Imp", c = 1 } },
			[8383] = { [3] = { m = "Crypt Shambler", c = 4 }, [4] = self[3], [5] = { m = "Bone Beast", c = 4 }, [6] = { m = math.random("Giant Spider", "Lich"), c = 2 }, [7] = self[6], [8] = { m = "Demon", c = 1 } }
		}

Hi.
Is nao working. Ajuda-me :(

jag vaknade upp en stillsam morgon i min timmerstuga, när solen inte lyste och jag vart attackerad av felscriptade poison spiders med 19 ben, som slog in 1000 med en hit.(jag tog bort kladbes del eftersom att felscriptad kan ju vara missbildad =d anyway,) jag blev oerhört rädd och sprang iväg till min kompis leif som bodde i ett stort träd de va en korkek.
Då hände det, hagrid kom inspringandes och skrek åt mig att jag måste springa därifrån eftersom att tjuren färdinamn lurade bakom en buske, jag sprang mot köttbullelandet som låg i en trädgård bakom korkeken.
Trädgården i köttbullelandet var fantastisk, det fanns köttbullar överallt man kollade de va som i en dröm , en mardröm, för alla köttbullar vaknade till liv, dom var dock rättscriptade men slog då 10 000 iställe för 1000.men sedan vaknade jag till liv och upptäckte de tomma kanylerna jämte sängen och gick in i köket och satte på medeltids nytt, dom rapporterad om liknande händelser som hade drabbat mig hade skakat landet.
Jag tänkte för en sekund att detta var slutet, vad skulle nu hända?
Det var då de slog mig! Rakt i bakhuvet.. Jag vaknade upp en halv timme senare och och kände blod rinna ner för kinderna och en bultande huvudvärk.
När jag tittade mig omkring såg den nått stort, och kom närmare och närmare och ännu närmare! Jag tog upp min citron och stoppade in den i den fula sakens näsa och red iväg på mina skosnören, men då kom en gigantisk kaktus hoppande, så jag skrek för allt jag var värd och bad att guden yatzee skulle komma o rädda mig med sin rabiessmittade hund. Jag började gråta och ropa efter hjälp. Jag sprang till min mamma men då märkte jag att yatzees pundar hundar kom löpandes med sina infekterade kanyler i käftarna, med adrenalinet pumpande i kroppen tog jag snabbt en spruta från en hund o satte den djupt in i huvudartären. Shiahat! Men då snubblade jag på ett blåbär! Som var felscriptat och var 15 m högt.
och därför var det så svårt att se de.
Men just som jag kom upp på benen så hörde jag yatzees hundar hundar bakom mej, just som de skulle gå till annfall....och det felscriptade jätte blåbäret och allt bara exploderade helt plötslig. Allt och alla dog.
Men just som jag skulle gå in i ljuset så kom den mäktige gm tse och healade mig och dödade hundarna.
Jag satte mig upp och sedan började jag gå mot potatis landet och där såg jag en livsfarlig köttbulle, som var felscriptad teh max. Den slog normalt 500000000000 iställe för 5. Och plötsligt kom en snubbe som trodde han va bäst på att mappa, och plöstligt så såg jag den där eckorren, som såg en flygande elefant. Ekkoren sa till elefanten -elfanter kan väll inte flyga, då sa elefanten, jo för jag har en köttbulle i ögat rättscriptat , men då blev ekkorren rädd och sprang till sin fula kiss och bajs mamma som han gillade. Men då hörde jag nåt i skogen, en ful bajs apa som gillade att ha sex. Men då började (2pac) skratta och sa du har inte en ful näsa du har en skogsmulle korv i ögat!! Då sa jag (jävla bajshög), och skrattade tills jag dog. Sen kom en apa och hällde chilisås i mitt öra så att jag blev ressurectad, så nu kunde jag fortsätta.att gå mot melonlandet var trevligt. Jag gillade inte meloner men skit it,sen kom en gs och sa hej, sen såg jag stora meloner bakom kullarna, jag var framme! ..inte! Det var jordnötter, inte meloner! Dom var "felspritade"!
Jag hittade en jätte stor jord nött under ett blåbär vilken jag genast knäckte och käka upp men när jag svalt så började min mage kurra så jag slängde mig över alla enorma jornötter och åt och åt ända tills jag kom på att jag inte tålde nötter, så jag fick en jävla massa utslag på stor tån. Och det kliade jätte mycket.

donkey.mine.nu was my last copie.. but it sux >.< DONT GO TO THAT OT!

Status
Not open for further replies.
Back