• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dagens FAIL!

Skulle köpa ostbågar på hemköp, och jag är stammis där, så hade en jag känner där klippt sig förr, och så var det ngn ny tjej jag trodde var henne, men med ny frisyr, så jag sa "Klippt dig igen?" Och sen ser jag det var fan inte henne. Man ligger i sängem och skäms.. :(
 
Skulle köpa ostbågar på hemköp, och jag är stammis där, så hade en jag känner där klippt sig förr, och så var det ngn ny tjej jag trodde var henne, men med ny frisyr, så jag sa "Klippt dig igen?" Och sen ser jag det var fan inte henne. Man ligger i sängem och skäms.. :(

hHAHAHAHAHAHA
va sa hon?
 
Mitt fail är att jag drömmer om att min lillebrorsha vagn åker iväg i en orkan och att han var i den, sen så drog jag och mamma ut han där ifrån, sen senare så vakna jag och skrek "PAPPA DU MÅSTE RÖSTA PÅ MILJÖ PARTIET!!!", hahahaha, värför för jag tror att världen kommer gå under snart iaf inte 2012, men snart typ 40 år.. iaf haha xD
 
Back
Top