• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dags att skaffa moppe!

Wipflash

Old School
Joined
Jul 27, 2010
Messages
1,101
Reaction score
87
Location
Sweden
Tjenare otlanders!

Dagen har kommit o nu är det dags att skaffa moppe (klass 2) . Jag letar efter en bra och en stark mopped (helst cross-moppe,ej trimmad och ny)
Den får inte ligga för långt bort från Stockholm/Järfälla.

Kom med förslag ! :D

Regards

W
 
Last edited:
köp yamaha aerox / slider eller peugeot speedfight

inge kinaskit som baotian iallafall !!!!!
 
orkar inte ta klass 1 , tar sån tid o kostar runt 6000-7000kr!

Vissa klass 2 moppeder går runt 45-55km/h utan trimm andå
 
orkar inte ta klass 1 , tar sån tid o kostar runt 6000-7000kr!

Vissa klass 2 moppeder går runt 45-55km/h utan trimm andå

Skulle säga att det kostar runt 4000-5000kr, dessutom så är det ingen skillnad på EU och inte moped, bara skillnad på namnet AFAIK. Som Jockiboi sa, du får bara köra 25km/h dessutom.
 
nej , för om nån "polis" kommer o frågar så behöver jag körarbeviset.
men vi ska hålla oss på topic.

Jag letar efter en bra och en stark mopped (helst cross-moppe,ej trimmad och ny)
Den får inte ligga för långt bort från Stockholm/Järfälla.

Kom med förslag ! :D
 
Be päronen att få det i cash i stället och spara sen dom eller investera dom och köp sen en bil när du är 18, jag menar, du är snart 16 och du kommer bara att ha den i 2 år. Inte lönt.
 
Leka? Det är inte ens roligt, går inte tillräckligt fort, inte roligt att köra när det är kallt och verkligen inte roligt när det regnar. Andrahandsvärdet är sämst också.
 
Back
Top