• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Daopay pengar till paypal?

krille09

Belden
Reaction score
55
Hej, det var länge sen jag hade min ot och jag tjänade en slant pengar, och jag har inte tagit ut mina pengar till min farsas konto än för jag fattar inte riktigt hur man gör, jag tror jag gjorde lite för länge sen, men tror inte det fungerade...

men iaf, kan ni berätta hur jag skulle kunna ta mina pengar från daopay till paypal sen vidare i plånboken :)

tack

Gör så här:

Sing in.
Username: Skriv ditt.
Password: Skriv ditt.
Tryck på "Payouts".
Tryck på "bank data".
Skriv in din paypal email där det står "Email address".
Skriv in om du ska ha pengarna i EUR eller SEK.
Tryck save...

Gå till "My account".
Tryck på "my account" undertill.
Fyll in info.
När du är vid "Payout Typ" välj "PayPal".
I "VAT-ID" skriver du in din email till paypal igen.
Sen sparar du.

Då gör du som så här:

Logga in å när du väl är inloggad tryck på "Affiliate analysis" i mitten längst upp typ. Gå längst åt höger -> så ser du total summan av månadens intäckter.

Någon som vet om man kan ändra mitt namn till min brors namn så jag kan skicka över pengarna till hans konto istället, på paypal..?

Klicka dig igenom lite så hittar du till slut, om vi berättar allt så kommer du inte lära dig

För mig är det 1 månad, har sett att andra skriver att det tar 2 månader, vet ej om det är sant elr ej fast 1 månad för mig =)

Vad exakt tar en månad? Tar det en månad för pengarna att föras över till ditt paypal konto?
Eller menar du att du får pengarna från föregående månad i slutet av månaden?

Back