• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Daopay

Slex

New Member
Reaction score
0
Om någon donerar 100kr till mitt Daopay konto. Hur lång tid brukar det då ta innan jag kan ta ut de pengarna till paypal?

Menar inte hur lång tid det tar från daopay till paypal. Utan hur länge pengarna är frusna på daopay kontot.

Last edited:
Tills du fått ett visst värde. Ungefär 2000 kr. Dock får du ju endast 20-30% av den summan eftersom att daopay är helt jävla efterblivet.

Okej vet du något annat som är likadant som daopay? Jag känner till Zaypay redan men det finns väl fler saker?

Du ska ha tjänat 50 euro innan dom betalar ut och första utbetalning tar 3 månader sen rullar det på varje månad OM du har tjänat 50 euro varje månad.

Jag använder zaypay och är jävligt nöjd med de bortsett från att alla länder inte kan använda de.
Det tar 3 månader att få ut pengarna sen rullar de på om man har en server igång sån lång tid vilket förmodlingen du inte kommer ha(?) därför du frågar om snabba tjänster hehe :p

Anyways, good luck!:)

Back