• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dator Hjälp! ( Ljud )

Status
Not open for further replies.
Högerklickat på Moderkort o får bara upp "Snabbreport" och "Lägg till Favoriter"

Kanske beror på att jag använder EVEREST Corporate Edition? och inte den där Ultimate Edition?
 
Ge mig msn så kan jag hjälpa till mycket enklare.
 
Men shit, varför har alla fastnat på det här problemet?
"ge mig din msn så förklarar jag" , "öppna datorn" osv :S

Bara ladda hem, PC Wizard, kolla din moderskort eller datorns företag och gå in på deras sida och ladda hem drivrutinerna för ljudet? Och om du har Windows 7 (även crackat), så ladda hem alla nödvändiga updates som den rekomenderar, så fort jag formaterade om min XP till W7, installerades ALLA nödvändiga drivrutiner direkt :D
 
Men shit, varför har alla fastnat på det här problemet?
"ge mig din msn så förklarar jag" , "öppna datorn" osv :S

Bara ladda hem, PC Wizard, kolla din moderskort eller datorns företag och gå in på deras sida och ladda hem drivrutinerna för ljudet? Och om du har Windows 7 (även crackat), så ladda hem alla nödvändiga updates som den rekomenderar, så fort jag formaterade om min XP till W7, installerades ALLA nödvändiga drivrutiner direkt :D

han gjorde ju det? men det fanns ju inga drivrutiner på msi. läs först innan skriva massa skit.
 
Exakt. Limannen försöker bara spela pro <_<

yup sorgligt ;/

@GloryAnders
hmmmmm, är ditt moderkort/din dator gammal lr så? kanske drf, du fick inga drivrutiner till när du köpte dator lr nått?
 
Jag försöker inte spela pro eller någon slags sort av besserwisser :S
Förstår bara inte själv varför det är så svårt? Jag hade själv problemet, och jag rekomenderade att han skulle ladda hem PC Wizard och få reda på rätt information om sitt ljudkort och hur han skulle kunna få sina drivrutiner.

Och förlåt om jag är ensam om att det lät lite dumt att behöva koppla ur hela skiten och öppna datan :S
 
men fortfarande, det finns inga drivrutiner för hans moderkort på msi, antar att det inte finns på någon anna sida heller. det kanske "finns" men det kanske inte är säkert.
 
Håller med lite med limannen men alla är inte lika bra om datorer som du är
 
Jag vet inget om denna data har jag sagt, fick den av farsan.

Aha...kan det ha varit en gammal jobba data? :p
Dom är ofta snikiga, min farsas jobba data tog jag och formaterade...hade samma problem som du. Men så efter ett tag av 100 miljoner olika försök på olika saker och massa av tittande på youtube klipps så löste det sig :D Sorry, kommer ej ihåg klippet xD

Lycka till, dock.
 
Äsch får väll sitta utan ljud o köra musiken o allt på laptopen. Tackar för all hjälp!


Mod, stäng plox?
 
bylundjonas, kolla förgående sidor så får du ditt svar.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top