• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dator

Status
Not open for further replies.
Nej.

Hur mycket är du villig att lägga ut?
 
blev till 6000 ungefär :p
få se vad de blir
 
Köpte en Gamer Premium dator där, betalade 24.000, riktigt nöjd :)
 
Duger utmärkt, om du använder XP istället för vista eller w7. Då bara explorer tar upp 30% av minnet i vista/w7 ^^

Men snälla.

Jag sitter med win7, använder ABSOLUT INTE explorer, vem fan gör det? Och mitt chrome tar inte upp 30% av minnet, tar inte ens 5%.

Och xp är skit nowadays, Windows7 är inget som vista, jag är riktigt nöjd med win7 faktiskt.
Och då är jag en person som hatar vista.


@Ontopic, datorn du länka är skräp för en gaming. Vill du lägga ut pengar på en gaming dator, se till att den klara iaf crysis på maxad grafik. Då får du lägga ut runt 9papp för en bra som du inte behöver uppgradera varje halvår.

Köpte min på dustinhome för 14papp, och är riktigt riktigt nöjd.
Dessutom kommer den hålla jävligt länge innan jag måste köpa till nått.
 
Last edited by a moderator:
Men snälla ännu en efterbliven unge.

Jag sitter med win7, använder ABSOLUT INTE explorer, vem fan gör det? Och mitt chrome tar inte upp 30% av minnet, tar inte ens 5%.

Och xp är skit nowadays, Windows7 är inget som vista, jag är riktigt nöjd med win7 faktiskt.
Och då är jag en person som hatar vista.


@Ontopic, datorn du länka är skräp för en gaming. Vill du lägga ut pengar på en gaming dator, se till att den klara iaf crysis på maxad grafik. Då får du lägga ut runt 9papp för en bra som du inte behöver uppgradera varje halvår.

Köpte min på dustinhome för 14papp, och är riktigt riktigt nöjd.
Dessutom kommer den hålla jävligt länge innan jag måste köpa till nått.

Explorer = Utforskaren

Hursomhelst, Det är inte varje dag du köper en ny dator, lägg lite pengar på en bra då som du kan ha länge utan att den blir dålig efter något år.
 
Ge ett tips på en dator som klarar crysis på max grafik då?
 
Men snälla.

Jag sitter med win7, använder ABSOLUT INTE explorer, vem fan gör det? Och mitt chrome tar inte upp 30% av minnet, tar inte ens 5%.

Och xp är skit nowadays, Windows7 är inget som vista, jag är riktigt nöjd med win7 faktiskt.
Och då är jag en person som hatar vista.


@Ontopic, datorn du länka är skräp för en gaming. Vill du lägga ut pengar på en gaming dator, se till att den klara iaf crysis på maxad grafik. Då får du lägga ut runt 9papp för en bra som du inte behöver uppgradera varje halvår.

Köpte min på dustinhome för 14papp, och är riktigt riktigt nöjd.
Dessutom kommer den hålla jävligt länge innan jag måste köpa till nått.
Har haft min dator i 1-2 år nu, aldrig uppdaterat något och klarar crysis i max grafik. Och den kostade bara 7-8k, fast i delar..
 
Har haft min dator i 1-2 år nu, aldrig uppdaterat något och klarar crysis i max grafik. Och den kostade bara 7-8k, fast i delar..

Exakt samma för mig, funderar dock att uppgradera till en ny efter sommaren.
 
Har haft min dator i 1-2 år nu, aldrig uppdaterat något och klarar crysis i max grafik. Och den kostade bara 7-8k, fast i delar..

Aa! asså alla säger att om man ska klara crysis så behöver man en dator som kostar 10-17 tusen :S

Kan du skriva typ pm elelr nåt vilka delar du har å så?
 
Jag har:
4 GB RAM
Intel Core 2 Quad CPU Q9400 @ 2,66GHz (4 CPUs) ~2,7 GHz
ATI Radeon HD 4800 series
 
amd suger.......

Jag hade en 4år gammal Fijutsi liggandes på vinden som jag tog ner
Satte i 4G ram i den och köpte sedan http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=585757.
Och köpte efter det ett riktigt bra vatten kyldnings system.
Datorn går som ett skott + att jag kan köra crysis på högsta grafiken med fina fps =D
 
Tänker aldrig köpa ett sånt skit dyrt grafikkort
och ja sa itne att min dator behöver klara av crysis på max, crysis suger tycker jag :p
 
Grafikkort behöver man inte köpa något sånt mega skit för 6k precis.

Köpte mitt för 2k och allt funkar hur bra somhelst. Kör full grafik på Mw2, crysis, HoN, wow osv.

Processorn är la min höjdpunkt antar jag, men den behöver jag väldigt mkt också
 
Om man köper "mega skit" för 6k, så behöver man ju inte byta på ett tag.

Köpte mitt för 5,400 och en i7 processor 920. Har inga problem ALLS med något eller några spel, allt flyter på som när laktosintoleranter druckit mjölk.
 
Om man köper "mega skit" för 6k, så behöver man ju inte byta på ett tag.

Köpte mitt för 5,400 och en i7 processor 920. Har inga problem ALLS med något eller några spel, allt flyter på som när laktosintoleranter druckit mjölk.
Och vad kan din dator klara av i max grafik som ej en grafikkort för 2k? :)
 
Men jag vill inte köpa grafikkort för 2k
skulle helst vilja ge 700-900 för grafikkort som klarar av dom flesta spel
typ MW2,bad company 2, GTA IV
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top