• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

"De Wietgroep"

ik ben verslaafd geweest en dat was echt erg, t ging voorbij na een paar dagen per dag 2.5 gram smoken goeie dure shit ervan hele dag door smoken:]
toen raakte ik t gevoel kwijt van verslaving lol toen kon ik stoppen als ik wil ging nog een tijdje door t werd al moeilijk om stoned te worden en totdat ik nooit meer stoned werd gaf ik t op.. ben nu al paar weken aan t pauzeren kzie wel hoe ik in de toekomst te werk ga:p

- - - Updated - - -

ik ben verslaafd geweest en dat was echt erg, t ging voorbij na een paar dagen per dag 2.5 gram smoken goeie dure shit ervan hele dag door smoken:]
toen raakte ik t gevoel kwijt van verslaving lol toen kon ik stoppen als ik wil ging nog een tijdje door t werd al moeilijk om stoned te worden en totdat ik nooit meer stoned werd gaf ik t op.. ben nu al paar weken aan t pauzeren kzie wel hoe ik in de toekomst te werk ga:p
 
ik rook niet puur dat klopt maar k rook nooit zonder wiet
ook niet om stoer te doen 1e keer was puur uit interesse + ik hoorde dat de sex ermee beter is lol :p(vanwege t stoned zijn)
Mijn vader blowde veel wat sommige mensen ook eerder tot blowen brengt tis een beetje erfelijk bepaald:p
kzeg je wiet roken is lekker(niet verslaafd), Maar als je niet meer stoned word of tevaak doet ga je t op een dag haten..

Haha jah, kwou net zeggen, suc6 met sex terwijl je kk stoned ben haha
Doesnt work for me either ;P

- - - Updated - - -

ik ben verslaafd geweest en dat was echt erg, t ging voorbij na een paar dagen per dag 2.5 gram smoken goeie dure shit ervan hele dag door smoken:]
toen raakte ik t gevoel kwijt van verslaving lol toen kon ik stoppen als ik wil ging nog een tijdje door t werd al moeilijk om stoned te worden en totdat ik nooit meer stoned werd gaf ik t op.. ben nu al paar weken aan t pauzeren kzie wel hoe ik in de toekomst te werk ga:p

2.5 gram per dag? weet je hoeveel dat is lol daar kan ik 10 jointjes van draaien (wiet dan) k rook zelf hash
En yeah, als je denkt dat je moeilijk stoned meer wordt, kom omdat je te vaak aan de wiet of hash zit, en moet je keer afwisselen of andere soort wiet proberen
dats trouwens ook de reden dat ik ben overgestapt naar hash, en omdat het langer mee gaat dan wiet ^^
 
Haha jah, kwou net zeggen, suc6 met sex terwijl je kk stoned ben haha
Doesnt work for me either ;P

- - - Updated - - -



2.5 gram per dag? weet je hoeveel dat is lol daar kan ik 10 jointjes van draaien (wiet dan) k rook zelf hash
En yeah, als je denkt dat je moeilijk stoned meer wordt, kom omdat je te vaak aan de wiet of hash zit, en moet je keer afwisselen of andere soort wiet proberen
dats trouwens ook de reden dat ik ben overgestapt naar hash, en omdat het langer mee gaat dan wiet ^^
Het is hasj.
 
ik draai rond 6-7 jointjes uit 2,5 gram en 1 gram is rond 8 eu man (in de gemiddelde coffeeshop).

Pure jonko's draai ik zeker niet man, zonde aangezien het slecht brand.
Maar bongs enzo zijn wel chill voor puur
 
Haha jah, kwou net zeggen, suc6 met sex terwijl je kk stoned ben haha
Doesnt work for me either ;P

- - - Updated - - -



2.5 gram per dag? weet je hoeveel dat is lol daar kan ik 10 jointjes van draaien (wiet dan) k rook zelf hash
En yeah, als je denkt dat je moeilijk stoned meer wordt, kom omdat je te vaak aan de wiet of hash zit, en moet je keer afwisselen of andere soort wiet proberen
dats trouwens ook de reden dat ik ben overgestapt naar hash, en omdat het langer mee gaat dan wiet ^^

ik weet echt niet hoeveel ik haal ik verkoop zelf ook dus heb verschillende aantal voorraad en zoniet haal ik 5 gram somewhere en smoke ik t met iemand
en believe me ik kan de hele dag doorroken zonder stoned te worden ik zat elke dag met die probleem maakt niet uit hoeveel of wat heb zelfs puurpijp geprobeerde no effect.. en afwisseling met hasj werkt ook niet an aan goeie kwaliteit komen maar nog geen effect.. ik ben 1x na lange tijd stoned geweest en dat was een dag waar ik slecht heb geslapen afgelopen dagen, op een feest van een mattie waar we whiskey(ik drink bijna nooit) ophadden met elletje voor mezelf(iedereen had er 1 a 2) rond 1 uur snachts pas aan t einde van de elletje begon ik iets te voelen ben nu paar weken gestopt hopelijk dat ik over een tijdje weer kan spacen want anders gaat de plezier er snel van af..
 
@up tis niet om stoer te doen ik deel dit met mederokers voor iemand die me begrijpt of oplossingen weet..
Frikandel..
 
ten eerste moet je iemand je vmbo taal begrijpen en ten tweede loop je alleen maar op te scheppen.
 
ten eerste moet je iemand je vmbo taal begrijpen en ten tweede loop je alleen maar op te scheppen.

opscheppen? zovan niemand op deze hele forum heeft ooit geblowt of gedronken? Ik probeer alleen iets uit te leggen we weten allemaal dat drank in combinatie met lange dagen en vermoeidheid en veel roken effect heeft met wiet of ben ik dan de enige? De reden dat ik t vertel is zodat mensen in mij kunnen verplaatsen en als je bedoelt over voorraad nou sinds de wietpas is er veel veranderd.. We mogen wel allemaal tibia/ot leuk vinden maar we blijven pubers die wel eens dingen doen

Mischien is t jalozie? Succes want t is een ziekte voorral om wat ik verteld heb
wiet heeft zn prijsje en volgens mijn verhaal klink ik als een ontevreden junk
tis als een opgewonden jongen zonder vrouw/geld/armen >_>

ik ben mischien geen hollander maar bij jullie is t tog de normaalste zaak om te blowen en te drinken of heb ik dat nou mis?
of zeur je om t verkoop gebeuren? Als ik alles en iedereen met me mee laat blowen kost t mij alleen maar meer en krijg ik alleen maar zwervers over me vloer heen
die hopen dat als ze bij me thuis zijn dat ze mee kunnen smoken om nix tuurlijk leg ik dan een prijsje neer

ga toch is ff rukken op oldschool tibia client en zeggen oohhhh i miss thiss
Ga iemand anders lastig vallen ik probeer een ervaring/probleem te delen vooral als t moeilijk te begrijpen is
kijk hoe lief ik ben schreef ik heel deze verhaal voor jou =)
 
ik draai rond 6-7 jointjes uit 2,5 gram en 1 gram is rond 8 eu man (in de gemiddelde coffeeshop).

Pure jonko's draai ik zeker niet man, zonde aangezien het slecht brand.
Maar bongs enzo zijn wel chill voor puur

8 euro/gram? dan woon je zeker niet in stad ofz, ik betaal hier rondom me buurt gewoon rond de 5 euro ongeveer een gram

anyway fuck wiet ;P te snel op, hash doe je stukke langer mee
 
@up
in de grote steden zijn wiet juist duurder vooral de steden met veel toerisme zie je zo soorten voorbij gaan tussen 12 en 16 euro p/g >.>
Je gaat je heel sad voelen als je dan opeens 3 gram ergens kwijt bent geraakt >.>
5 euro heb je ook maar dan zit je meestal met gruis of niet zo sterk en weinig taste
hasj is ook wel goeie alleen haat t als ik dan hasj krijg zo hard als een baksteen >.>
 
8 euro/gram? dan woon je zeker niet in stad ofz, ik betaal hier rondom me buurt gewoon rond de 5 euro ongeveer een gram

anyway fuck wiet ;P te snel op, hash doe je stukke langer mee

Zelf woon ik niet in een al te grote stad, woon 10 km van alkmaar vandaan ongeveer, maar ik ben ook naar heel veel random steden geweest en alle prijzen in de coffeeshop zelf zijn ook rond 8€ de gram, en dan praat ik over wiet zoals blueberry, white widow, super skunk.
En hasj hoor je in ongeveer even grote hoeveelheden te roken als wiet, duurt wel langer om op te roken.
Maar ieder z'n smaak :)

@Lagmacun
Maar dan praat je wel over sterke wiet, als super lemon haze, silver haze, sour diesel, etc.., neem ik aan?

Je kan harde hasj trouwens goed crunchen met een aansteker, doe je het in een leeg zakje (in het zakje kunnen scheurtjes komen nml. en dan tik je er met de zijkant van je aansteker snel op op een hoekje van de tafel :)
 
ik verbrand t ook tis alleen annoying om elke x aan te steke en dan piece er in te gooien vooral met een irritante aansteker of die byna leeg is :p
en heb gehoord dat alle thc eruit gaat?
heb t over amnesia, lemon en zulke soort..
mijn favo soorten en wat ook lekker is powerplant/bubble vind hem alleen niet zo vaak!
 
ik verbrand t ook tis alleen annoying om elke x aan te steke en dan piece er in te gooien vooral met een irritante aansteker of die byna leeg is :p
en heb gehoord dat alle thc eruit gaat?
heb t over amnesia, lemon en zulke soort..
mijn favo soorten en wat ook lekker is powerplant/bubble vind hem alleen niet zo vaak!

Bubblegum kom ik vaak tegen in amsterdam man, moet je daar ff kijken anders.
Maar vind je powerplant lekker? da's meer om stoned te worden maar smaak vind ik zelf minder :eek:

Thc gaat zeker niet uit je hasj, aangezien hasj gemaakt wordt van alleen THC :)

Maar dat maniertje met tikken is veel sneller dan je hasj de hele tijd aansteken, etc.. try it :p
 
zal ik proberen thanks:p
heb in amsterdam trauma opgelopen(zogenaamd) haha 3 gram gehaald voor bijna 40 euro ben ik t kwijt geraakt ik weet nog mn 1e keer dat ik ak47 had damnn haha
alleen snap ik niet wat je bedoelt met tikken..
ik ga t denk ik volgend weekend proberen heb al weken (4-5) 0 tot een klein beetje gesmoked hopend dat ik weer t effect krijg van smoke tot nu toe geen resultaat:(
 
Back
Top