• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Den bästa lvln du har kört på!



Krigaree på Obsidia. hade en knight level 127ek
sen sålde jag den :p
tror den är runt level 140 nu. Sen gjorde jag en char på berylia som heter Clam Blame pgade som fan och drog level 50 på två veckor.. sen dog lusten. Och kolla vad jag gav mig in på igen OT XD. senast jag hade en ot var 7.6 hade en gammal xml server som hette Fe'lorintin tror jag.

HEHE min lilla tibia story :*
 
Min egna, helt egna utan bot eller acc share var lvl 246EK men tröttnade på real så jag sålde för en i skolan för drygt 9000.

Den hade full eq å rätt så rik.
 
200ek, Celesta. Charen skapades endast för målet att dra level 200, eftersom jag tidigare haft hela 3 st olika 151+(speedboost) Rps (152, 156, 156)
 
200ek? Säg mig att du bottade..

Yes, den charen var pure bot i princip ville bara ta level 200, drog 100/100 skills level 200 och slog ihjäl frost dragons på någon enstaka sekund, sen sålde jag charen. De andra har vart botfree dock, men lirade över flera år
 
Spelar inte men loggade in för 2 månader sen och tog mina 50% som jag hade kvar till 65 på dl's, det var riktigt kul och rätt dyrt :p
Så min max level är 65 EK.

Och det lite roliga är att jag inte kan mitt acc nr, fast när jag sätter mig vid tangentbordet så kan jag skriva in det, mysko :p

Edit; here is a ss :), som sagt, spelar inte längre xD
 
Last edited:
Hehe, helt okej char dock! Vill du göra något riktigt dyrt kan du alltid sola DLs på en 13ek ;D
 
Back
Top