• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

denna killen måste nog hata justin bieber mest i världen.

Troja, sluta tjabba imot.. låt mod'sen göra det istället om det nu skulle vara nått som är så jävla farligt...

sen, du behöver ALDRIG lämna source vart du fick informationen i såna hära situationer, men du kan dela med dej ifall du vill...
Därimot ska du alltid ha source eller liknande ifall du startar en thread baserat på ren fakta elr nått...

Så buckle up, sluta tjabba på Fairy..

det är han som börjar leka moderator och kommer med några random regler han kom på.. du skyddar bara han för att han asslickar dig, kolla bara hur han snackar med dig & Bam..

det är han som börjar leka moderator och kommer med några random regler han kom på.. du skyddar bara han för att han asslickar dig, kolla bara hur han snackar med dig & Bam..

jag skyddar inte honom, jag irriterar mej lite på att du i princip kräver source links å liknande...
å asslick funkar inte på mej.. asslicker är det värsta jag vet å den sista jag skulle "promota", på dej kanske det funkar men icke mej.

jag skyddar inte honom, jag irriterar mej lite på att du i princip kräver source links å liknande...
å asslick funkar inte på mej.. asslicker är det värsta jag vet å den sista jag skulle "promota", på dej kanske det funkar men icke mej.

vart kräver jag källa i denna tråd?

i spitted on my tangentbord :E

Han säger att han är bög, sen så säger han att han ska rövknulla honom? Vem är bög nu?

Back