• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Din favo sång?

T.I=
"Dead And Gone"
"Live Your Life"
"Whatever You Like" och
"My Life Your Entertainment" =) riktigt bra låter men "Live Your Life" är riktigt bra Favo typ :p
 
Är det något fel på det eller?
Som sagt så lyssnar jag på allt och skiter i vad folk tycker om det.

+1 Bra sagt !

Själv så är det metal musik som gäller, och atm, har jag fastnat så sjuuukt hårt på "Amorphis - The Smoke" xD

Och om ni vill lyssna på den, tänk inte efter de första 20 sek, "fan va dålig" och stäng av, utan fortsätt till refrängen vid runt 59 sek, helt sjukt bra growl.
(finns bättre, men just till denna sången, så passar det grymt)

Bara så ni vet, jag är inte som en tönt som sitter och lyssnar på 1 låt tills man tröttnar på den, klart har man fler o välja på :D

http://open.spotify.com/user/limannen/playlist/0g5o8f0j3TIaSuniXzQA7K

/Limannen
 
Last edited:
+1 Bra sagt !

Själv så är det metal musik som gäller, och atm, har jag fastnat så sjuuukt hårt på "Amorphis - The Smoke" xD

Och om ni vill lyssna på den, tänk inte efter de första 20 sek, "fan va dålig" och stäng av, utan fortsätt till refrängen vid runt 59 sek, helt sjukt bra growl.
(finns bättre, men just till denna sången, så passar det grymt)

Bara så ni vet, jag är inte som en tönt som sitter och lyssnar på 1 låt tills man tröttnar på den, klart har man fler o välja på :D

Spotify Resource

/Limannen
Nice spellista :D

Edit; 12:97:24:99 - Mudwayne, det är ju bara 10 secs tystnad? :S
 
Kommer bli mobbad av er alla på Forumet här... :-|

Wonder Girls - So Hot
Wonder Girls - Tell Me
Wonder Girls - Saying I Love You
Wonder Girls - EE Babo
Hinoi Team - King Kong
Hinoi Team - Play With The Numbers
Hinoi Team - Summertime
Hinoi Team - Night Of Fire
Hinoi Team - Ike Ike

.......
Massa mera

Jag vet att MÅNGA av er tänker "Fyfan vilka bög låtar, bla bla bla" men jag bryr mig inte va ni tycker ^__^ Jag gillar dem låtarna! Värkligen.

Om ni vill kommentera mina låtar, inga negativa då tack :(

Zer0xe
 
Kommer bli mobbad av er alla på Forumet här... :-|



.......
Massa mera

Jag vet att MÅNGA av er tänker "Fyfan vilka bög låtar, bla bla bla" men jag bryr mig inte va ni tycker ^__^ Jag gillar dem låtarna! Värkligen.

Om ni vill kommentera mina låtar, inga negativa då tack :(

Zer0xe

MOBBAT !
joke

Det är lugnt o ha lite olika musik stilar.
Har ni märkt den diskriminering-musik-jämställdhet?

Kvinnor/Tjejer, ifall de lyssnar på metal istället för barbie musik som Lady Gaga = ingen bryr sig :S

Män/Killar, ifall de lyssnar på typ lady gaga, eller barbie musik = förolämpningar och värre :S

FFS !
/Limannen

BTW Zeroxe, jag lyssnar på lite Rihanna, själv ;) Hon är riktigt het, och faktiskt bra :S "Don't stop the music", och..."SOS", är bra xD
 
MOBBAT !
joke

Det är lugnt o ha lite olika musik stilar.
Har ni märkt den diskriminering-musik-jämställdhet?

Kvinnor/Tjejer, ifall de lyssnar på metal istället för barbie musik som Lady Gaga = ingen bryr sig :S

Män/Killar, ifall de lyssnar på typ lady gaga, eller barbie musik = förolämpningar och värre :S

FFS !
/Limannen

BTW Zeroxe, jag lyssnar på lite Rihanna, själv ;) Hon är riktigt het, och faktiskt bra :S "Don't stop the music", och..."SOS", är bra xD

Vad tror du folk brukar säga när man nämner ex miley cyrus xD
Dom så håller på så där är oftast jävligt osäkra
 
MOBBAT !
joke

Det är lugnt o ha lite olika musik stilar.
Har ni märkt den diskriminering-musik-jämställdhet?

Kvinnor/Tjejer, ifall de lyssnar på metal istället för barbie musik som Lady Gaga = ingen bryr sig :S

Män/Killar, ifall de lyssnar på typ lady gaga, eller barbie musik = förolämpningar och värre :S

FFS !
/Limannen

BTW Zeroxe, jag lyssnar på lite Rihanna, själv ;) Hon är riktigt het, och faktiskt bra :S "Don't stop the music", och..."SOS", är bra xD

Hehe, det är sant :) Det finns så mycke diskriminering när det kommer till Män/Killars musik stilar :eek:

Och jupp, Rihanna är het :)


Zer0xe
 
Favoritlåt just nu - The Teddybears - Get Mama a House :D

Och sluta gå offtopic ffs.
 
Har inte direkt någon favorit låt :D
rock är bra tycker jag
 
Back
Top