• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Diskussionstråd TV

Hellrage

Worr
Joined
Oct 30, 2007
Messages
2,477
Reaction score
5
Location
Sweden
Tänkte köpa en TV nu på sommarlovet. Inte för att det behövs direkt men kan alltid vara trevligt med en diskussionstråd. Temat blir alltså TV. Jag hade tänkte mig en platt-TV. Utgår från 32" men kanske blir större om jag hittar något bra erbjudande.

Plasma eller LCD?
Märke?
Butik?
 
Jag har förut sett en typ 40 tumm eller nåt för 3k ungefär men glömt vart :/
 
Köper du en plasma kommer du gråta över att du har spenderat så mycket på en skit tv. Köp en LCD från Mediamarkt.

Är det plasma som bilden bränns in på eller? Tror vi har en sån och man ser var "texten" ska vara för det har blivit ljusar där. Eller tänkte du på något annat?
 
Är det plasma som bilden bränns in på eller? Tror vi har en sån och man ser var "texten" ska vara för det har blivit ljusar där. Eller tänkte du på något annat?

Aa det är plasma, vi hade en plasma, efter några månader så kunde man se lite olika saker, tex tv 6 märket.
 
köp en skitbra dataskärm, tanka ner från sidor med bra kvalitet och vips!

Nej, vill inte ha en för stor skärm när jag sitter vid datorn och vill inte att fläkten ska låta när jag tittar på TV. Men tack ändå ^^ Däremot vill jag kunna koppla in datorn till TVn men det är väl standard numera och jag har HDMI eller vad det heter till datorn.

@UP: Haha nej delbetalning är inte aktuellt. Har sparat ihop så köper den kontant = billigare
 
Jag skall också köpa TV, idag faktiskt! Jag har tänkt mig att köpa denna Elgiganten - Panasonic 42" LCD-TV, grymt bra kvalle ska det vara på den. Bra pris också.

Pratat med folk jag känner som jobbar med TV apparater och dem säger också att man ska köpa en LCD/LED-tv, med plasma bränns typ bilden in och när solen står på så reflekteras det så man knappt ser något.

Hoppas du fick ut något av detta, ha en bra dag! :)
 
Back
Top