• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dött?

exrip

Photoshop Junky
Joined
Oct 20, 2007
Messages
606
Reaction score
1
Location
Sweden
Här har det varit dött länge nu!

Undrar bara vrf? alla har mycket med skola/jobb eller? Eftersom själv så har jag nästan inget nu längre.
 
Gjorde ett liknande tråd för ett par dagarsen xD jag e aldrig inaktiv xD sitter typ hela nätterna ikväll blir det 24-7 i häljen hänger något med på sitta uppe jag kan sätta upp min vent igen om ni vill drar bara på servern då så har vi en hälj med otland folk i vent?ska jag lägga upp en ny tråd om det här
 
Vi kan mass pka på nån server :) Jag e på..har inget planerat i helgen ändå så ^^
 
Jag har plugg + träningar hela tiden typ =/ Men jag försöker vara inne minst en gång per dag :p
 
Tja, har varit ganska upptagen med skolan, börjar dock lugna sig lite nu. Är ute och jobbar 2 dagar i veckan. Men kollar alltid in ett par gånger om dagen.
 
Jag får väl ta och skriva jag också då :p

Har praktik nu på veckorna. Kliver upp kl 5 och kommer hem kl 5 igen. Så då är man inte sååå pigg på att sitta framför datorn :p

Och, på helgerna jagar jag ju förstås varenda minut som går så då är jag inte hemma :)
 
Back
Top