• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

dold ip gäller alla datorer?

Zaul

I'm The Devil Scripter
Joined
May 13, 2012
Messages
233
Reaction score
4
Hej jag sitter på samma nätverk som en polare jag bor hemma hos honom. Men han är inte säker på om jag kan ladda ner. Men han säger att han har dold ip på sin dator eller nätverk eller vad han sa. Gäller inte det alla datorer i just det nätverket?
 
VPN-Tunnel? Sitter bara på 1 dator om du inte lägger in det på din också. Om jag inte har helt fel. Vet dock inte om det ä VPN tunnel du pratar om?
 
Nej inte vpn tunnel vi har vanliga datorer som vi laddar ner ifrån. Han säger att han har dold ip då! :D
 
Nej inte vpn tunnel vi har vanliga datorer som vi laddar ner ifrån. Han säger att han har dold ip då! :D

Ok då vet jag inte riktigt vad han pratar om. Skulle rekommendera att köpa en VPN tunnel för 30 kr i månaden.
 
Vi använder router. Han köpte dold ip till sin ip på routern.
 
Om han nu har dold ip till routern så borde allt bakom routern vara skyddat.
 
Det var vpn tunnel. Kollade sidan han köpte ifrån. Då kan inte jag tanka antar jag :D
 
Det var vpn tunnel. Kollade sidan han köpte ifrån. Då kan inte jag tanka antar jag :D

Eller så kan du kolla om du kan använda den från 2 olika enheter. O köra på båda era datorer
 
Back
Top