• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dracos MCing

uhmmmmm på vilket sätt är patetisk en svordom? herregud asså ;o du är verkligen dålig ..... undra vems föräldrar det är som hatar en egentligen aboww

jALLAFALL

Du skulle väl inte skriva mer?

Jag tycker denna tråden börjar bli jävligt lam, det handlade om Dracos om jag minns rätt... Sen börjar folk snacka om vem som stavar hur och vad? Snacka om patetiskt liv, vad spelar det för roll om han har en Pokémon som avatar?
Ska fan sätta en bara för att göra er andra sura.. Skärp er för fan. -.-'

Jag menar, detta är väl precis vad man vill se när man kommer in på en tråd? - Inte precis..

Är det första gången du är i softcores forumet eller? Det ser ut såhår i alla trådar, välkommen.:)

Jag bryr mig inte om att du har en pokemon som din avatar, jag tycker bara det faktum att du själv sa att pokemon är involverat i ditt liv är patetiskt lal

Back