• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

DreamHack Sommar 2010!

Nevalopo

Demigod
Joined
Jul 21, 2008
Messages
5,165
Reaction score
68
Location
Sweden, Landskrona
DREAMHAXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!

Någon som ska dit? :D JAG SKA DIIIIIT! SITTER PLATS D18:33!!!!!

DREAMHACKKK OOJAAAAJAJJAJAJA :DDDDDDDD!!! :)
 
Jag vet O_O
Aldrig åkt på DH, kommer nog inte göra det heller.
 
Jag får ögoncancer av deras bokningssystem.
 
Umm aldrig fattat att det kan vara så kul. :p
Brukar vara lite på IO ( Inferno online internet cafe) och man brukar vara död redan efter den kvällen.. Förklara lite till mig
 
DHS10 är lite late bloomer på det? dra DHW istället lite fräschare.
 
vem fan har tid å åka dit ens lol xD

No LIFERZ! :>

Så du sitter hemma istället för att dra ner dit, dra upp ett tält, sitter o grillar o dricker öl, kan det bli mer underbart eller? Nej!

Och tror inte att hänga på OTland är så mycket mer liv än att dra på DH.
 
Okey :) bättre det än å gå å lukta nördars finniga smala glasögda fula fejsec. fisar, svett etc :)

Bam.. du är nog en av dom ^^

Alla "nördar" har slutar gå på dh.. så tråkigt där nuförtiden..

Sist jag va där va Summer 09 det va fan fjortisar vid varannat bord och blattar som försökte sno ens saker..
 
Alla "nördar" har slutar gå på dh.. så tråkigt där nuförtiden..

Sist jag va där va Summer 09 det va fan fjortisar vid varannat bord och blattar som försökte sno ens saker..

Förlora oskulden på ett lan är väl ändå en ära?
 
Så du sitter hemma istället för att dra ner dit, dra upp ett tält, sitter o grillar o dricker öl, kan det bli mer underbart eller? Nej!

Och tror inte att hänga på OTland är så mycket mer liv än att dra på DH.

Word.

Okey :) bättre det än å gå å lukta nördars finniga smala glasögda fula fejsec. fisar, svett etc :)

Bam.. du är nog en av dom ^^

För det första, ser du ner på folk som har glasögon? Patetiska barnunge.

För det andra, du verkar inte ha en BLEKASTE ANING om hur det är på dh.
Dom flesta spenderar mest tid att träffa nytt folk och ha kul vid montrarna än att sitta å pga.
Vill jag pga så sitter jag hemma, vill jag på en festival och träffa gött folk och ha kul drar jag till DH.

Du verkar ju vara mer isolerad än någon.
 
Back
Top