• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

ElfBot??

Jag började precis och köra tibia igen, så jag testade några olika bots, TUG, Neobot och ghostbot.
Neobot är så jävla bra, det är mycket bättre än elfbot, det dåliga med det är att det kostar rätt mycket. Ghostbot är värdelöst, nästan lika dåligt som NG... TUGBot är helt okej men det är sämre än elfbot. TUGBots forum är också ganska dåligt, jag skulle börja botta en facc knight, hittade nästan inga scripts (och dom som jag hittade var oerhört dåliga) så fick göra scripts själv men det gick bra. Deras forum är inte aktivt heller.
Jag rekommenderar er att börja att använda neobot, när man har lärt sig att använda sig det så är det såå mycket bättre än elfbot.
 
Last edited:
Jag började precis och köra tibia igen, så jag testade några olika bots, TUG, Neobot och ghostbot.
Neobot är så jävla bra, det är mycket bättre än elfbot, det dåliga med det är att det kostar rätt mycket. Ghostbot är värdelöst, nästan lika dåligt som NG... TUGBot är helt okej men det är sämre än elfbot. TUGBots forum är också ganska dåligt, jag skulle börja botta en facc knight, hittade nästan inga scripts (och dom som jag hittade var oerhört dåliga) så fick göra scripts själv men det gick bra. Deras forum är inte aktivt heller.
Jag rekommenderar er att börja att använda neobot, när man har lärt sig att använda sig det så är det såå mycket bättre än elfbot.

Tja det är ja som ä morre
 
Ladda ner nyaste elfbot sen försök starta den så ska du få se, "trojan, tracking exe", Har testat de 5 senaste så jag har "konkreta" bevis.

Aha du, Glidarn tror att det är tracking skit i dom, snygga "virus" du hittade... Då rekommenderar jag att INGEN använder Elfbot från Tibiabot.com eftersom att det är där dom 5 senaste elfbot clienterna är nerladdade ifrån...

Original länkarna finns till och med i forumet på Tibiabot. Lär dig "virus" och VIRUS innan du uttalar dig tack.
 
Back
Top