• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Empty läskig :(

Ooooooouuchhh, oooouuch!


*Springer och gömmer sig under sängen :<*
 
Vad skrattar du åt? :eek:

INTE KUL! INTE KUL! :(
 
:eek::eek::eek:

DU SA JU ATT DU INTE SKULLE BERÄTTA DET FÖR NÅN :( Jag litade ju på dig :( Jäfla elakt :( Jag är besviken på dig :( :( :( :( :(
 
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Stackars Hani :D Lets mobbar henne? :) Men iaf Empty har köpt ros till mig :) Muxo fint
 
HAHA, kommer du ihåg den gången då du la fällben för Empty men så ramlade du istället? HAEUEHAEUAHDHA

Den gången du skrattade så mycket så du ramlade omkull och slog näsan i skorstenen? :( :(

INTE KUUUUUUL :(

HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Stackars Hani :D Lets mobbar henne? :) Men iaf Empty har köpt ros till mig :) Muxo fint

VAD SKRATTAR DU ÅT? :eek: :( :( :(

Inte kuuuul :(
 
Last edited by a moderator:
Den gången du skrattade så mycket så du ramlade omkull och slog näsan i skorstenen? :( :(

INTE KUUUUUUL :(

Amen vadå? Den gången när du skulle rida på en häst och när du satte dig på den och du märkte att det var din morsa då?
 
DET VAR JU INTE JAG JUU :( :( NU LJUGER DU FAKTISKT, DU BARA HITTAR PÅ DIN DIN DIN.. Nåb :( :(

Muhazmuhaxnyax :D HAni blev mobbad :O

Passa dig så att jag inte skickar min muterade ninja ekorre på dig. :eek: :( :( Han heter faktiskt Bert. :(
 
Last edited by a moderator:
NEEEEJ! BLÅ NINJA ELEFANTER :( Har man riktigt otur så kommer det rosa ninja leoparder också o_O
 
Back
Top