• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

En otrogen kvinna och ett kylskåp

Sizaro

Advanced OT User
Joined
Aug 20, 2007
Messages
5,152
Solutions
5
Reaction score
210
Location
Sweden
GitHub
coldensjo
En man misstänker att sin fru är otrogen och tänker åka hem på lunchen för att kolla.

Han rusar in i lägenheten och hittar. Mycket riktigt sin fru, naken i sägen. Han utbrister! VAR ÄR HAN!

Men älskling, jag ligger ju här och vänter på dig, sa frun. Han tittar på klockan. Vill du att jag ska tro på att du ligger här och väntar i fyra timmar på att jag ska komma hem! VAR ÄR HAN!

Mannen börjar leta frenetiskt i hela lägenheten utan resultat. (Han är mycket upprörd), till slut kommer han ut på balkongen och där hittar han åtta vita knogar på balkong räcket! JAG VISSTE DET!, skriker han och springer in och hämtar en hammare.

Ut på balkongen igen och börjar slå på konogarna så mannen tappar taget och faller 3 våningar ner i ett buskage.

Den arga/ledsna/nöjda mannen tittar över räcker och upptäcker att kräket som ligger i busken har överlevt fallet.

Nä nu j%&¤#r! Nu ska han få, han springer ut i köket sliter låss kylen med en onaturlig kraft från väggen och skickar ner den samma väg som mannen föll som givetvis får den över sig och dör på fläcken.

Dessvärre så klarade inte den "äkta" mannens hjärta av alla påfrestningar så han ramlar ihop och avlider på balkongen.

Sorligt eller hur?



Vid himlaporten.

Alla ska förhoppningsvis hamna uppåt hos S:t Per men för att få komma in där så måste man ha ett godtagbart skäl.

Den första mannen som kommer fram och knackar på porten, säger:

Jag hittade min fru, otrogen och mittt hjärta är krossat. Jag fick en hjärtinfarkt och dog.

Självklart har du en plats här i himlen svarar S:t Per.

Den andra kommer. Iklädd i en träningsoverall?

Jag stog på min terrass och hoppade studsmatta och råkade hopppa snett vilket resulterade i att jag for över räcket, men som tur va fick jag tag i grannens balkong räcke. När jag hänger där kommer en helt tokig man ut med en hammare och börjar slå på mina fingrar så jag faller, men jag överlevde!

Då kommer mannen ut med ett kylskåp och kastar på mig, så jag dör.

Självklart är du välkommen här i himlen svarar S:t Per.

Men...

det kommer även en tredje man som är helt sprittsprångade naken..

Hans förklaring var följande..








Det var så här..... Jag satt i ett kylskåp....




///Sizaro

hoppas ni gillade den :D
Jag älskar den själv!
 
Last edited:
Skrev du den själv? Eller hittade du den bara någonstans och klistrade in den här?
 
haha så kommer glädjedödarn han själv och förstör allt...
Anyways skön som faan :>
 
Nej, men måste ge så j**la spydiga kommentarer?
Säg bara att "Nae jag gilla den inte" med en liten Smile gubbe eller nåt som gör threaden glad... Istället för "Sorry, men den va jävligt dålig." -.-
 
Nej, men måste ge så j**la spydiga kommentarer?
Säg bara att "Nae jag gilla den inte" med en liten Smile gubbe eller nåt som gör threaden glad... Istället för "Sorry, men den va jävligt dålig." -.-

Eftersom tråden handlar om ett skämt borde tråden bli "glad" utan att jag gör en liten smile. Jag kan inte säga att jag värderar folk som skrattar åt något tråkigt skämt som trådskaparen hittat på ett fjortisforum.
 
Back
Top