• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ett Problem Som Är Väldigt Jobbigt.

Nofus

New Member
Joined
Jul 16, 2009
Messages
415
Reaction score
1
Hej, Heter Jocke och är 23 år.

Jag brukar arbeta mycket vid datorn och spela spel. När jag väl koncentrerar mig väldigt mycket så glömmer jag att andas.

Är det någon där ute som har någon ideé om hur jag ska komma ihåg att andas?

Skulle vara väldigt tacksam.

Tack, Mvh / Jocke.
 
Hej, Heter Jocke och är 23 år.

Jag brukar arbeta mycket vid datorn och spela spel. När jag väl koncentrerar mig väldigt mycket så glömmer jag att andas.

Är det någon där ute som har någon ideé om hur jag ska komma ihåg att andas?

Skulle vara väldigt tacksam.

Tack, Mvh / Jocke.

ehm, är du seriös? Aja om du är det, fråga en läkare..
 
Brukar hända något liknande för mig, när jag försöker koncentrera mig blir jag så fokuserad så jag andas långt och väldigt långsamt :S
Jag trodde det var helt normalt med det...

Jag tror inte detta är troll, men gå kanske till någon läkare?
 
Detta känner jag igen.. Gör som jag å ta en "paus" från koncentartionen ;)
ta nått å dricka
äta
in på toan - > brukar glöma det :eek:
 
Okej jag har provat med ett antal trick som folk har tipsat om. Det där med lappen hjälpte faktiskt en hel del men har pratat med läkare och hon bad mig att inte spela över huvudtaget vilket ni grabbar vet inte fungerar. Jag får syrebrist ifall jag fortsätter såhär så jag oroar mig väldigt mycket. Gick heller inte att få tar på någon manick som kunde andas åt mig.

Skulle vara tacksam ifall någon med samma problem eller vet om hur man kan fixa det här. Tack för tipsen hitils så har de hjälp en del.

mvh Jocke.
 
Jag försöker att koncentrera mig mindre för att inte glömma att andas, men är du säker på att det inte är något diagnos som du kan ha?
 
Back
Top