• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Fejken fans.

Nja går ju inte o jämföra med melodic death metal a.k.a riktig musik men visst har han nåt. Jag la mest upp sajten för de som inte orkar sitta o leta på DC ;p
 
Nja går ju inte o jämföra med melodic death metal a.k.a riktig musik men visst har han nåt. Jag la mest upp sajten för de som inte orkar sitta o leta på DC ;p

ifall du inte tycker fjekeN är bättre än 'melodic death metal' eller vad det nu är, varför ens posta de här?
 
Vem fan använder DC nu förtiden? Alla kör limeware för musik ;D
 
Han är grym =D Kanske inte på samma nivå som riktigt kända artister men för svensk musik ;p
 
Jag läste kanske inte den posten?
Var det inte just på det inlägget du kommenterade? Jo, det var det ju.

Nja går ju inte o jämföra med melodic death metal a.k.a riktig musik men visst har han nåt. Jag la mest upp sajten för de som inte orkar sitta o leta på DC ;p

ifall du inte tycker fjekeN är bättre än 'melodic death metal' eller vad det nu är, varför ens posta de här?
 
Vem fan använder DC nu förtiden? Alla kör limeware för musik ;D

Gör man? Jag kör Spotify, och de låtar jag vill tanka hem sker via torrents.

Limewire är bara ännu ett Kazaa (Fullt av virus och allmän skit).
 
Gör man? Jag kör Spotify, och de låtar jag vill tanka hem sker via torrents.

Limewire är bara ännu ett Kazaa (Fullt av virus och allmän skit).
Ja men alla har inte spotify som du ;D
 
Ska försöka lägga upp ett par till jag missat sen.
 
Last edited:
Back
Top