• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Firefox - Adda program

krille09

Belden
Reaction score
56
jag har lite svårt o få veta hur jag ska kunna adda program till firefox typ när jag ska titta på .cam's, det kommer alltid ett program som heter TibiaLive och deras player suger, något sätt man kan flytta in tibiaCAm tv tillbaka så den vaR? har försökt uninstallera tibialive, men det funkar bara inte....

Verktyg -> Inställningar -> Program -> ? adda program ?

hittar inget sånt och det förmodligen går det adda program på något sätt, kanske ni här i otland vet :p?

rep++

Verktyg -> Inställningar -> Program ->

Sedan hitta ".cam file" eller liknande, och sedan klicka på den spalten vid högra sidan om alternativet.

Ta, Välj Program, och hitta TibiaCam Tv i dina program (files) :p

Verktyg -> Inställningar -> Program ->

Sedan hitta ".cam file" eller liknande, och sedan klicka på den spalten vid högra sidan om alternativet.

Ta, Välj Program, och hitta TibiaCam Tv i dina program (files) :p

jag har provat redan det, funkar ej för jag har ej .cam där i... går ej hitta typ använd alltid detta program .. genom firefox...

höger klicka på en cam och tryck egenskaper sen ändrar du bara programet du öppnar de i? ;s

använd inte firefox då ;]
jag har chrome och den öppnar med tibiacam då jag gjorde så hihihi

Back