• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Företag!

Saj

Remember my name
Joined
Feb 26, 2008
Messages
2,127
Reaction score
6
Precis som titeln säger. Vad för typ av företag vill ni ha idag i samhället? Om ni säger en typ av företag, var god och förklara varför och hur det kan hjälpa till.

Jag har alltid varit nyfiken och undrat om det är något speciellt man behöver här i sverige.
 
PorrindustriN FTW :D:D:D:D
eum... skaffa en flicka istället...


jag trode du hade tjej :O

Underjordisk hemlig marijuana försäljning.
mm.. smart.. om du fick bestämma över världen skulle alla vara tvingade att röka maja hela dagarna? "The day earth stood still"


Omg dude, open the window!
images


hmm.. ok, sec..

Smoke+engulfs+the+Taj+Hotel+in+Mumbai+on+Saturday,+November+29,+2008.+Commandos+killed+the+three+terrorists+holed+up+inside+and+reclaimed+the+historic+building+after+a+59-hour+gunbattle.jpg
 
Saj, ska du starta eget företag eller?

Producera saker.. Försök få fram en idé och skapa den. Kanske blir något stort.
Något mycket folk kan använda sig av..
 
Saj, ska du starta eget företag eller?

Producera saker.. Försök få fram en idé och skapa den. Kanske blir något stort.
Något mycket folk kan använda sig av..

tack för din seriösa svar, men nej, jag tänker inte skapa en företag men är intresserad av det och undrar vad för företag finns inte där ute just nu.. Det finns ju nästan av allt ;D men men det är bara o fråga och tänka och kanske utveckla någons annans ide, kanske till och med man får en ide från någon annan! :)
 
dock tror ni tjejen är så med på att du kollar på andras tjejers bröst ;) ? och annat :p
 
mm.. smart.. om du fick bestämma över världen skulle alla vara tvingade att röka maja hela dagarna? "The day earth stood still"

Menar du inte "The day the earth smoked weed" ? :p


Seriöst svar:
Skulle vilja skaffa ett multi IT företag :p

Har börjat med UF i skolan (Ungdomsföretagande)
Och vi har kommit på en sorts hdd ide, får väl se hur det går med den :p
 
tack för din seriösa svar, men nej, jag tänker inte skapa en företag men är intresserad av det och undrar vad för företag finns inte där ute just nu.. Det finns ju nästan av allt ;D men men det är bara o fråga och tänka och kanske utveckla någons annans ide, kanske till och med man får en ide från någon annan! :)

Skulle gissat att du ville ha idéer till projeketet i trean :D
Företag som går bra nu tror jag är miljöinriktade företag (som satsar på att bevara miljön) och tjänser som Spotify och filmstreaming.
 
Back
Top