• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Föräldrar Kontroll

Om han är 8 år så borde han kanske inte sitta vid datorn så mycket som han själv vill? Han kanske borde prata med sina föräldrar istället.

Jag tycker dina föräldrar gör rätt, han är som sagt bara 8 år...

Är din såkallade "bror" en porr sida?
Isf så borde du inte göra ett skit!

Är din såkallade "bror" en porr sida?
Isf så borde du inte göra ett skit!

Bröder brukar oftast "inte" vara porrsidor. Men jag vet inte om du har någon bror som är det, jag vet i alla fall att mina eller chipsen's inte är det. :huh:

Last edited:
När jag va 8 hade inte ens vi en dator... 10 år sen :S

Fan :( känner mig gammal xD

Haha, 10 år sen jag var 8 också, och jag hade min första dator när jag var typ... 5-6? :p Amiga FTW! =D

Han kan ju spela ändå inget kan väl hända? Dom kanske kan se att han har spelat ett spel han inte får men det är inget farligt jag tycker att han ska inte bry sig om att han inte får :) Så skulle jag gjort

Hej ,
Min bror har "Föräldrar kontroll" på sin dator och skulle gärna vilja kunna ta bort den (han vet dock inte lösenet till föräldrar kontrollen) , borde det inte va ganska lätt ? att kunna göra så den försvinner och att föräldrarna inte märker något ? (försvinner typ för ett tag sen setta på den igen så dom inte märker något som jag sa :):blink:

Endas Seriösa Svar
TACK

//Chipsen

be han stänga brandvägen om han har en exe ska han gå kontroll panelen eller gö en del bat så e den borta sen måste han gö ett falkst pogram så hans morsa o farsa tror dom e skydade

nej fan de e skit lätt att gö ett pogram så det feakar så att morsan ser om du har gått in skriv att vissa dagar att olika hemsider kmr typ google.se/otland.net sen olika sider på otfan*s otland allt sånt

Back