• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Fotbollstråden - 2012

Dante

silentdefender
Joined
Apr 26, 2008
Messages
6,643
Reaction score
21
Location
Sweden - Örebro/Stockholm
Tjena :w00t: !

Jag tänkte att det skulle va skönt och ha en fotbollstråd här i Otland, och naturligtvis så ska det vara en seriös fotbollstråd!


Regler

* Inga grova svordomar
* Inga kränkningar, personer/lag
* Inga jävla polisanmälningar om ni ser bilder på pyro..



Tråd information:

Här kan ni prata om allt möjligt inom fotbollen, klacken, fansen osv osv..
Men även ladda upp bilder på matcher ni har varit på eller bara ladda upp bilder från olika matcher..




Så nu börjar vi :cool:

Vad tycker ni om de senaste matcherna nu i Allsvenskan?
Själv tycker jag att alla har spelat jävligt dåligt iår, i alla fall de första matcherna.

Själv är jag en Syrianska FC supporter, början var ju inte direkt dunderbra men det finns skäl till vår början inte var så bra..
Vi har ju spelat mot topplag de första matcherna, men premiären vann vi, 2 - 1 mot IFK Göteborg.
Och nu senast så vann vi över IFK Norrköping på bortaplan med 4 - 1 =)!
Vi får se om de vänder nu efter den brutal sköna vinsten mot IFK Peking, imorgon möter vi Gais på hemmaplan och de har inte heller spelat så bra iår så jag tror på vinst, sen möter vi ÖSK därefter och ÖSK aa hehe, bottenlag atm, förlorat typ alla matcher, så jag tror vi vinner över ÖSK också fastän de är bortaplan :)


Syrianska FC - IFK Göteborg: Bengal party eftermatchen :p

f1Sbj.jpg
 
Håller faktist ingen koll på allsvenskan, tittar mest på premier league matcher där jag håller på liverpool xD
synd bara att dom inte ligger så högt upp i ligan men dom vann mot chelsea 4-1 den 8:e eller 9:e tror jag det var :)

Och såklart suppotrarna, enligt mig typ dom bästa suppotrarna i premier league, även ibland när dom spelar borta så hör man på tvn att dom skriker ut "LUIS SUUAAAAAAREZ" så jävla grymt tycker jag :)
 
Håller faktist ingen koll på allsvenskan, tittar mest på premier league matcher där jag håller på liverpool xD
synd bara att dom inte ligger så högt upp i ligan men dom vann mot chelsea 4-1 den 8:e eller 9:e tror jag det var :)

Och såklart suppotrarna, enligt mig typ dom bästa suppotrarna i premier league, även ibland när dom spelar borta så hör man på tvn att dom skriker ut "LUIS SUUAAAAAAREZ" så jävla grymt tycker jag :)

Liverpool? De va längesen man hörde de laget haha, själv håller jag på Syrianska FC men om vi ska köra lag utanför Sverige då är det självklart Inter :D




Tyvärr kommer Syrianska åka ur så det bara stänker om det..

Just nu ligger vi på 10onde plats, vi möter Åtvidaberg imorgon och ÖSK på söndag, två lätta matcher, kanske två vinster, sen har vi inte så jätte svåra matcher framför oss, så jag tror faktiskt inte att vi åker ur A-svenskan :p
 
Lech Poznan vs AIK, andra matchen efter AIK vann 3-0 hemmaplan. Vilka tror ni vinner matchen och vilka kommer fans kommer skrika högst? AIK ska ha redan sålt 1000 biljetter, men jag tvekar på att ens hälften av dom ens visar upp sig.

AIK:
soptunna4.gif


poznan:
akstur10.jpg

66521.jpg

polbydg8xh.jpg


Känns som att det kommer bli dödsfall.
 
Abooow jag ska dit och slå sönder alla svär.
 
Back
Top