• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Fredag = Helg

jag ska te jobbet nu... å slutar 20:00 ikväll så det är i princip min dag det ^.^

Fyfan :p jobbet måste vara värt det i så fall xD

Själv, var hemma p.g.a en 2 dagars gammal förkyldning, men mår bättre idag...egentligen är jag helt frisk. Bara det att jag har missat 3 dagar denna veckan från skolan, och jag vet att idag är det typ 4 prov som jag icke är redo för, så jag gör det på måndag istället :p

Får sluta vänja mig att vakna vid 12 och götta mig xD

Min ljuvliga dag:
Vaknade 11, åt frukost och nu softar jag tills klockan är 13:30, för då drar jag till gymmet och pumpar för någon fest ikväll, hah xD

Eller så får det bli fredagsmys idag och partaj imön.

Well, I'm off to the gym, you fellas have a good one ;)
 
Det brukar bli till att supa.. Alternativt supa och spela biljard... Kan hända ibland att man super en jävla massa också..
 
Det brukar bli till att supa.. Alternativt supa och spela biljard... Kan hända ibland att man super en jävla massa också..

+1 hahah, det är FAKTISKT stor skillnad mellan att supa och att supa en jävla massa.
 
Back
Top