• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Fredrik härén, kunskapens dag.

Snel pUppie

Member
Senator
Joined
Jun 15, 2007
Messages
1,634
Reaction score
5
Det här är en video vi fick se i skolan. Fredrik Härén vart utvald till årets talare år 2006/2007 om jag inte minns fel. Jag tycker videon är intressant och bra eftersom att jag verkligen håller med om det han säger. Somliga tycker att den är intressant och lärorik, andra inte.

Tycker du att han har rätt eller fel? I vilket fråga? Och varför?
Motivera.

Länk:
YouTube - Fredrik Härén Kunskapens dag - Hela föreläsningen del 1
 
Vem I helvete behöver veta vad Kina's och Englands ledare heter >.<?!
Och vem bryr sig om 10 grejer? från kina?

Diggar dock han Yao Ming ;)

Bra Video iaf.
 
Vet du vad amerikas nuvarande president heter? Vet du vad den förra hette? Då bör du veta vad kinas president heter (inte att du gör det men att du BORDE veta) eftersom att kina kommer vara det världsledande landet om ca 10-15 år.
 
Jävligt intressant vi fick också se den i skolan. Han har rätt i det mesta han säger i filmen.
 
Vet du vad amerikas nuvarande president heter? Vet du vad den förra hette? Då bör du veta vad kinas president heter (inte att du gör det men att du BORDE veta) eftersom att kina kommer vara det världsledande landet om ca 10-15 år.

Vad har de med sverige att göra -.-
 
HAHAHhh skön jävel :D

uland PWNED lol :D måste härifrån fort som fan :(
 
meh så usa kommer ej ha ledningen?
meh meh.. jag som börjar diggar den nya presidenten, hans bror åkte fast för droger (något sådant)
hahhaha
 
rox haha

@up de var hans halv bror, o obama kännde inte ens honom.. de har bara träffats
 
Vet du vad amerikas nuvarande president heter? Vet du vad den förra hette? Då bör du veta vad kinas president heter (inte att du gör det men att du BORDE veta) eftersom att kina kommer vara det världsledande landet om ca 10-15 år.

Kina ligger i mina ögon 2000 år bakom resten med all censur.
 
Back
Top