• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

geinteresseerd om in een team te komen?

Ha das waar! :p

me signature lkopt gewoon is een feit!

En me locatie is ook een feit ook al is het niet 24/7

en tja ben geen 14 maar 15 :$ (kuch kuch)
 
Ha das waar! :p

me signature lkopt gewoon is een feit!

En me locatie is ook een feit ook al is het niet 24/7

en tja ben geen 14 maar 15 :$ (kuch kuch)

Het is net zoiets als: Go talk except of gaming and saying nothing. A talking life is a good life. Het is niet dat et iets speciaals is of zo wat weinig mensen doen, mja zal wel aan je leeftijd liggen.
 
Lol ben niet jong en het is van paar jaar geleden en geen zin om te change big deal >.>

Waar jullie zo druk over maken!

Let the virgins be quiet!
 
Ha das waar! :p

me signature lkopt gewoon is een feit!

En me locatie is ook een feit ook al is het niet 24/7

en tja ben geen 14 maar 15 :$ (kuch kuch)

Je heet fking Kerstman, je ava is een pinguin met I love you, je location & signature zijn grote onzin, hoe oud moeten wij jouw schatten?
Je gedraagt je als een 11-jarige in ieder geval...
 
Of je bent kk dom, of je probeert een slechte poging om te trollen, maar ik denk toch het 1e bij jou.

Als jij iets of wat een link kan leggen dan weet je nu al direct dat alles wat je verder zegt je nog maar eens belachelijk maakt.
Je voelt je zeker stoer met je avatar, maar eerlijk gezegd er is niets stoer aan een nerd met een petje.

Trouwens je mag denken wat je wil maar veel zal er ook niet van in huis komen. Als ik je signature lees merk ik al direct dat je denkt als een kind die nog bij mamma lief woont.

En nu ff normaal dikke nerd, ou ma ferm u scheve bakkes wurtel want ge kunt er gene zak van, als ge een gruute moale opzet zijde dik tege de verkeerde bezig zevereir van men kluute.
 
En nu ff normaal dikke nerd
:(
ou ma ferm u scheve bakkes wurtel want ge kunt er gene zak van, als ge een gruute moale opzet zijde dik tege de verkeerde bezig zevereir van men kluute.

Hagagabagagabagaga Haketakke takke takke hune hune hune hune hane hune han.
Oeke boeke boek.
Boeke bakke bak tak hak hak.

Respect geven is respect krijgen zo simpel is het Sentielo ; )

Je moet eerst zelfrespect hebben voor je het kan krijgen, choller.
 
Back
Top