• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Good bye, Shadowcores.

GbrFilipe

New Member
Joined
Nov 24, 2012
Messages
27
Reaction score
1
ENGLISH VERSION

First, I would like to apologize due to bad English.

It was a night like another(Nov. 20, 2012 to be exact) when I decided to create a character in the best server otservlist.
a Swedish server, I would probably have trouble connecting to play .. but that did not stop me from continuing.

over time, I had the pleasure of meeting new people and I can now call them friends.
(Digowl, Vitorzek, PH, Igor, Shiro)

Unfortunately, due to lack of time, I can not continue my work I was doing as a tutor ..
Please, if any Gm or Senior Tutor seeing this message, please remove the post of tutor to my account (Blind Bowman, Treant Protector).

I would like to say thank you to Dyablo and Siramix that promoted me to the position of tutor in December 2012,
after a long period away from the server, I lost my job, and I thank Mark and Hani for believing in my work,
and promote me to post again without hesitation ..

My items of my characters did a mini event of hide and seek, and find those who donated to me first ..

I do not care what they think about me, I can not be the most popular on the server, but if I had the courage to ask the post of tutor again, the minimum would be a good bye letter.

Thanks to all the community shadowcores, and those who did a better shadowcores .. Gms, Senior Tutors, tutors ..

kind regards,

Treant Protector;
Blind Bowman.

-------------------------------
VERSÃO PORTUGUÊS

primeiramente, gostaria de pedir desculpas devido ao péssimo inglês.

era uma noite qualquer, (20 de nov de 2012 para ser exato) quando decidi criar um personagem no melhor servidor da otservlist.
um servidor sueco, que eu provavelmente teria problemas de conexão para jogar.. mas isso não me impediu de continuar.

com o passar do tempo, tive o prazer de conhecer novas pessoas e que atualmente posso chama-las de amigos.
(Digowl, Vitorzek, PH, Igor, Shiro)

Infelizmente, devido a falta de tempo, não poderei dar continuidade ao meu trabalho que fazia como tutor..
Por favor, se algum Gm, ou Senior Tutor ver essa mensagem, favor remover o cargo de tutor da minha conta (Blind Bowman, Treant Protector).

Gostaria de dizer obrigado ao Dyablo e ao Siramix que me promoveram ao cargo de tutor em Dezembro de 2012,
depois de um longo periodo longe do servidor, perdi o cargo, e agradeço ao Mark e Hani por acreditar no meu trabalho,
e me promover novamente ao cargo sem hesitar..

Meus itens dos meus personagens fiz um mini evento de esconde esconde, e doei a quem me achar primeiro..

Não ligo para o que pensam sobre mim, posso não ser muito conhecido no servidor, mas se tive a coragem de pedir o cargo de tutor de novo, o mínimo seria uma carta de adeus.

Obrigado a toda comunidade do shadowcores, e aqueles que fizeram um shadowcores melhor.. Gms, Senior Tutores, tutores e jogadores..

Atenciosamente,

Treant Protector;
Blind Bowman.
 
Last edited:
Back
Top