• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Göra så css laggar mindre ?

Teddy

SweStream.se
Reaction score
10
något sett man kan göra så css laggar mindre , något man kan skriva in i consolen eller någon annan setting ? :blink:

Fixa dina rates, ladda inte när saker medans du spelar.
Om du snackar om FPS så får du väll sänka inställningarna på grafikkortet

Ändra till 800x640, sen ta allt på lägsta. Om din data inte orkar mer.

im from norway, but i will tell in english set down your grapih settings to low, then change fps to 101, cl_update rate 101 rate 25k and cl_cmdrate or smth to 101,

and if you want bether ping you have to use sweden servers, or buy bether internett :)

and if you look on google i think you can find some program that will run css bether for you, and turn off all your programs running on windows, like msn mozilla etc.

Ändra lite på ex_interp , testa med 0.01 först, om spelarna laggar fram så höj till 0.02 och laggar det där så fortsätt och höj tills det blir bra eller att du når 0.1 :p

alla ger dig bra alternativ ovanför så det är bara o testa :D men någon som kan hjälpa mig, jag har ett ganska läskigt lagg. när jag spelar så helt plötsligt så freezar allt i 0.5-2sec och sedan kmr tillbaka. det kmr även upp på vänstra sidan att man tar upp alla saker som man hade på sig innan. någon som kan hjälpa? fel på internet lr vadå? :o har ganska hög fps. får också såna liknande lagg på andra spel, t ex som wc3(ibland dc).

hoppas jag förklarade bra och hoppas någon kan hjälpa mig! :)

laggar till lite då och då lite småt .. :D inge kul ibland

Det va så för mig också på Online spel och det jag gjorde var att jag rensade datorn (bärbar dator) på damm och sen va de normalt igen... Eftersom när de finns damm i datorn kan processorn lätt bli varm och spel och andra program kan börja lagga som tidigare inte har laggat. Testa det, om det inte funkar testa göra som dom andra säger till dig.. ändra inställningar osv.

i think you shoud take everything on low, becuse i rember way back i used this shitty graphic card, and on the graphic test i runned 110 fps, but in game i runned 20 and i freezed sometimes, so what graphic card you got ?

Back